يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۳
۱۹
دروغی که خیلی زود رو شد؛

تکرار بازی دروغ ضدانقلاب پس از خودکشی یک دختر در اشنویه

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 426514
خودکشی دختری به نام سمیه بهرام نژاد که در پی یک درگیری شخصی با فردی معلوم‌الحال در شهر مرزی و کردنشین اشنویه اتفاق افتاد در یک سناریوی تکراری و مضحک به مانند حادثه مهاباد با نامی مجعول و ساختگی به فردی وابسته به یکی از نهادهای انقلابی منتسب شد!
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
گروه جامعه جهان نيوز ـ روز گذشته پیاده نظام رسانه‌ای ضدانقلاب با انتشار خبری مبنی بر خودکشی یک دختر در اشنویه آذربایجان غربی، ماشین عملیات روانی خود را روی یک زمین سوخته و تکراری به حرکت درآورد.

به گزارش جهان، خودکشی دختری به نام سمیه بهرام نژاد که در پی مزاحمت های شرور سابقه دار در شهر مرزی و کردنشین اشنویه اتفاق افتاد در یک سناریوی تکراری و مضحک به مانند حادثه مهاباد با نامی مجعول و ساختگی به فردی وابسته به یکی از نهادهای انقلابی منتسب شد!

فرماندار اشنویه درباره آخرین اقدامات مربوط به این پرونده گفت: شروری که مسبب خودکشی زن ۲۱ ساله شد دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحویل مقامات قضایی شد. فرد شرور که دارای محکومیت کیفری و ۱۱ پرونده شرارت در دستگاه قضایی است، از چند ماه پیش به متوفی پیشنهاد ازدواج داده بود که با جواب منفی متوفی روبرو شده بود، با این وجود متهم دو بار در محل کار وی ظاهر و برای او مزاحمت ایجاد می کند و وی را مورد فشار روانی قرار می دهد، به طوریکه متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کرده که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان میدهد که متاسفانه این کار را نیز انجام داد .

گرچه این بازی سوخته ضدانقلاب نشات گرفته از حقد و کینه آنان به نهادهای مردمی و انقلابی نظام بوده و مردم نیز از این مساله آگاه هستند اما به نظر می‌رسد سعی و تلاش فراوانی برای تغییر و جابه‌جایی کانون توجهات از جنایات صورت گرفته در منطقه که طی آن روزانه ده‌ها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، سوریه و عراق کشته می‌شوند به مناطق قومی‌نشین ایران در حال وقوع است. طی یک ماه گذشته اخبار متعددی برای تحریک مردم کرد و عرب کشور در این رسانه‌ها منتشر شده که روایتگر این موضوع است.

البته آگاهی و غیرت اقوام ایرانی تاکنون تمام فتنه‌های این چنینی را در نطفه خفه کرده و ضدانقلاب را برای برپایی جشن و سرور بعد از پیروزی ناکام گذاشته است.

به گزارش جهان، این رسانه‌ها که در تمام پروژه‌های تبلیغی و عملیات روانی اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند پیش از این نیز در ماه گذشته با انتشار خبر کذبی از یک خودکشی در مهاباد سعی در قومی‌سازی مساله داشتند. گرچه با آگاهی و غیرت مردم کرد این پروژه نیز به مانند دیگر سناریوهای ضدانقلاب با شکست مواجه شد اما به نظر می‌رسد جریانات معارض خواهان ادامه این بازی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Massod
Norway
میشه بفرمائید شما به عنوان سواره نظام کجا بودید؟ چرا این خبر را اول شما پوشش ندادید؟ نیروی انتظامی کجا بود؟ چرا دختر برای رهایی از شر این به قول شما به قوهء قضائیه و نیروی انتظامی اعتماد نداشت و راه خودکشی را در پیش گرفت؟
[...]
اقای محترم مگر این پرونده یا نظیر ان در دادگستری ها کم هست حالا بیان دونه به دونه تو رسانه ملی پخش کنند
مرتضی
میشه بگید شما به عنوان پیاده نظام دشمن کجاهستید وتوزمین کی بازی می کنید؟
این اتفاقات تلخ همه جای دنیا کم وبیش هست ولی این مدل قضاوت وجنجال منافقانه هیچ جا نیست .
کسی که 11 پرونده شرارت دارد و راست راست ول میگردد واقعا کجای این اسلام است حالا توقع دارید که کشورهای از ما تعریف کنند در هیچ کشوری در اروپا اینطور نیست چونکه ما احکام خداوند عزیز را انجام نمیدهیم
مجید
اگه همینو اعدام میکردن اروپای عزیز شما ما رو ضد حقوق بشر میخوند و خود شما هم میگفتی ایران که جای زندگی نیست جای اعدامه!!!
کاندولیزا
Iran, Islamic Republic of
دنیا کیه اروپا کیه؟ آل سعود لعنتی با زیر پا گذاشتن همه قوانین بشری و شرعی، ملت مظلوم یمن را ببینید چطوری قتل عام می کنه ! جیک این اروپاییها در نمی آید حالا دیگه شما اینقدر دم از اروپا و جاهای دیگه نزن. لطفا". لعنت خدا بر وهابی ها و استکبار جهانی.
ولایی
همون اروپایی ها مارو به خاطر اعدام چنین افرادی تحت فشار قرار دادن، اونها جامعه ما رو آروم نمی خوان، همونطور که مردم خودشون رو مطیع قانون می خوان، مردم ما رو قانون گریز می خوان و وقایع تاریخی مثل کشف حجاب و الان هم برنامه های تلوزیون ضد انقلاب و فتنه 88 و غیره این نظر رو اثبات می کنه. ضمنا اینطور هم نیست که همه اروپا گل و بلبل باشه، همه جا شرور و شرارت وجود داره. متاسفانه اروپا و آمریکا ما رو غرب زده بار آوردن و فکر می کنیم اون ور بهشت برینه!!!
همشهری خانم بهرام نژاد
سلام نمیبایست گفت شرور باکه باید گفت حیوان صفت گرگ صفت جانی حروم زاده خلافکار این عوضی برادرش هم بنام م[...] ر[...] از اهالی محله س[...] هستن چنین حیوان صفتی بود که مثل سگ کشتنش وامیدوارم خانواده ای بهرام نژاد بتونن قصاص دختر ناکامشان که دوبار متوالی از زندگی ناامید ودر بار دوم یه فرزند هم داست این حیوان صفت با تهدید وزور وقمه کشی به محل کارشان که در مطب دکتری در شهرستان به امرار معاش بودن به پایان رسان وبه پایان زندگی این حیوان صفت برسانن از تمامی دستگاهای قضات خواهانم که ب اشد مجازات برای حیوان صفت ب اسم س[...] ری[...].. سرور وجانی برسانن ممنون....واز خانواده بهرام نژاد مصیبت وارده رو تسلیت گفته وبرای انمرحوم مغفرت را از خداوند منان خواستارم...
با توضیحات داده شده
اگه این بابا تو تهران بود همه مسولین برا مجارات شرور بسیج شده بودن
این امنیت ما داریم
نسل اول
نکته مهم این است که چرا این خانم باوجود مزاحمت های آن شخص معلوم الحال به نیروی انتظامی پناه نبرده و تنها راه را خودکشی دانسته است؟
چرا يك دختر در جمهوري اسلامي از دست يك شرور جايي براي پناه نبايد داشته باشد و مجبور به خود كشي شود خجالت نمي كشيد با اين امنيتتان كه براي شهر وندان درست كرده ايد شما كه ادعاي خبر رساني داريد چرا هيچ كار نكرديد شما هيچ مسوليتي نداشتيد
اوضاع که خراب باشه همه چیز خراب میشه!
خدابه داد فرزندان ما برسه بااین اوضاعی که درست میکنن واسه ما
محمد
امنیت اجتماعی کم است مسئولين باید فکر اساسی کنند اوباشگری زیاد شده این وضع غیر قابل تحمل است ضد انقلاب هم از این وضع سوء استفاده می کند
چرا واقعا با افراد شرور که جامعه را ناامن نموده و هرروز باعث مشکلات زیادی برای مردم می شوند برخورد قاطع نمی شود
رادارگریز جهنمی
Iran, Islamic Republic of
مملکت قانون داره و مجری قانون. تگزاس نیست که هر کی کار خودشو بکنه. اگه هست بگید تا ماهم هفت تیرامونو ببندیم.
سعید منتظری اورامانی
Iran, Islamic Republic of
دستورالعمل بند160 جین شارپ برای ایجاد محکمه نمایشی نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی.ضد انقلاب واشوبگران که از اطاقهای فکر اندیشکده های انقلابهای رنگی دستور میگیرند به این دست جریانات دامن می زنند.نمونه این قضیه در مهاباد هم صورت گرفت که در تمام دنیا معمول است .اما انسانهای عاقل وبا درک وشعور در خصوص این قضیه درست فکر می کنند. چرا مرحومه با مزاحمتهای مکرر فرد شرور به نیردهای انتظامی اطلاع نداده چرا مرحومه جریان را با خانواده اش در میان نگذاشته خانواده در این مورد چرا اقدامی نکرده به هر حال با توجه به تحرکات منطقه ای وایجاد جو بی اعتمادی وبرهم زدن امنیت وسیاهنمایی عوامل خود فروخته از این پس منتظر اقداماتی از این دست بخصوص در مناطق مرزی باشید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شروری که دارای 11 پرونده شرارت است بایستی همیشه در تیررس قانون باشه .اینها جانی بالفطره هستند . یکی از راههای پیشگیری همین هست که بطور دایم تحت نظارت باشند .استفاده از دست بند و پا بند الکترونیکی یک راه حل است هزینه دارد ولی از جان وناموس مردم بیشتر نیست
Romania
جالبه! این جماعت زمان احمدی نژاد خودکشی هارا ربط میدادن به فقر و بدبختی مردم! حالا که 2ساله دولت مورد نظرشون سرکار اومده خودکشی ها را به نهادهای امنیتی مرتبط میکنن!
از همین جا معلوم میشه اینا دلشون برای مردم ایران نسوخته و فقط دنبال موج سواری هستن...
مثل همون آشتی اصلاحات و عالیجناب سرخپوش و قضیه قتل های زنجیره ای!
علی
عدو شود سبب خیر اگرخدا خواهد...
ضدانقلاب با دروغ سازی های خویش ، نقش چوپان دروغ گو رابازی می کند واز این پس مردم هشیار ، خبرهای چوپان های دروغ گو را نخواهند پذیرفت.