چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

اعلام علت تجدید جلسه محاکمه هراتی

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 426512
وکیل مدافع عبدالحسین هراتی از تجدید جلسه دادگاه موکلش در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به‌ریاست قاضی مقیسه خبر داد.
به گزارش جهان، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده هراتی گفت: قرار بود هفته گذشته جلسه رسیدگی به پرونده موکلم در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شود اما با توجه به سفر هراتی به خارج از کشور برای معالجه و درمان بیماری، از دادگاه تقاضای تجدید جلسه را کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

وکیل مدافع عبدالحسین هراتی با بیان اینکه شعبه دادگاه هنوز تاریخ جدیدی تعیین نکرده است، افزود: موکلم به‌صورت قانونی و برای درمان به خارج از کشور سفر کرده است.

۳۱ خرداد سال گذشته بود که عبدالحسین هراتی بازداشت شد و پرونده وی به‌اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقامات در دستور رسیدگی دادسرا قرار گرفت. دادسرا نیز بعد از انجام تحقیقات لازم و جمع‌آوری اسناد و مدارک، پرونده را با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال کرد.

هراتی که بعد از دستگیری و بازداشت به‌دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود، اوایل مرداد سال گذشته با قرار کفالت از بیمارستان آزاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *