شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

انریکه: وضعیتم در بارسا نامشخص است

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 426463
سرمربی آبی-اناری‌ها اصلا فکر نمی‌کرد که در نخستین سال حضورش در این تیم اسپانیایی سه گانه را به دست آورد. او می‌گوید معلوم نیست که فصل آینده در این تیم می‌ماند یا نه؟
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بارسلونا برای دومین بار در تاریخ خود توانست سه گانه فوتبال اسپانیا و اروپا را به دست آورد. این تیم که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین به مصاف یوونتوس رفت توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

لوئیس انریکه، سرمربی آبی-اناری‌ها از این که تیمش توانسته به سه گانه دست یابد بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: از این قهرمانی بسیار خوشحال هستیم. در این فصل با مشکلات زیادی روبرو شدیم اما این پایان شیرین باعث می شود تا همه این لحظات سخت را فراموش کنیم. فشار زیادی را تحمل کردیم، اما الان نوبت جشن گرفتن است. بسیار خوشحالم که هدایت تیم بزرگی همچون بارسلونا را برعهده دارم. من بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار دارم که هر کدام از آنها می توانند سرنوشت ساز باشند. همه بازیکنان بارسلونا تنها به یک چیز فکر می کنند و آن پیروزی است.

او ادامه داد: باشگاه بارسلونا ارزش‌های و معیارهای خاص خود را دارد. ما همواره به دنبال پیروزی و لذت بردن از فوتبال هستیم. می خواهیم دل هواداران خود را شاد کنیم و در دیدار برابر یوونتوس نیز این کار را انجام دادیم، چرا که هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همه توانستیم برابر حریف خود به پیروزی دست یابیم. بسیار خوشحال هستم. این برای شصتمین بار بود که روی نیمکت بارسلونا می نشستم و توانستم پنجاهمین پیروزی خود را به دست آورم. سال تاریخی برای من بود. اصلا فکر نمی کردم که در نخستین سال حضورم در بارسلونا بتوانم سه گانه را به دست آورم. زوبی زارتا و رئیس باشگاه بارسلونا اطمینان داشتند که من می توانم مربی موفقی برای بارسلونا باشم و می خواهم این قهرمانی را به آنها تبریک بگویم.

انریکه درباره آینده خود با آبی-اناری‌ها و آیا این که در این تیم می ماند یا نه؟ جواب جالب و تامل برانگیزی داد: فصل هنوز به پایان نرسیده است. هنوز یک شب کامل برای جشن گرفتن باقی مانده است. بعد از آن درباره آینده‌ام صحبت خواهم کرد. می خواهم از این قهرمانی لذت ببریم. نمی دانم که آیا در بارسلونا باقی می مانم یا خیر. برای من هنوز چیزی روشن نشده است و باید صبر بکنیم. تنها چالشی که الان پیش رو دارم جشن گرفتن و تعطیلات تابستانی است. بسیار خوشحال هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *