جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۴
۱

عکس‌العمل قلعه‌نویی به استعفا چه بود؟

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 426423
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص درخواست افشارزاده از وی در مورد صحبت کردن با قلعه نویی توضیح داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جواد قراب درخصوص اینکه گفته بود امیر قلعه‌نویی از وی درخواست داشت تا به بهرام افشارزاده بگوید یک فرصت دیگر به او در استقلال بدهند، گفت: افشارزاده ۲،۳ هفته پیش، دنبالم می‌گشت تا با من در مورد قلعه نویی صحبت کند که علی جباری این موضوع را به من اطلاع داد. پس از آن با افشارزاده تماس گرفتم که مدیرعامل استقلال از من خواست با قلعه‌نویی صحبت کنم تا او به صورت محترمانه استعفا دهد.

وی افزود: نظر افشارزاده این بود که شان قلعه‌نویی باید حفظ شده و شیک استعفا دهد. این صحبت‌ها را همان شب به قلعه‌نویی منتقل کردم که او گفت برای استقلال زحمات زیادی کشیده و خیلی از مسائل را در تیم حل کرده است. به عنوان مثال قلعه نویی عنوان کرد که کود زمین چمن کمپ استقلال را به مبلغ ۸ میلیون تومان خودش خریداری کرده یا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان از مدیرعامل باشگاه خواسته ۱۰۰ میلیون تومان برای دادن پاداش به بازیکنان تهیه کند و افشارزاده نیز دو روز قبل از بازی اعلام کرد که نتوانسته این پول را فراهم کند به همین دلیل خود او ۲ مرتبه ۴۰ عدد سکه به عنوان پاداش بین بازیکنان تقسیم کرده است. قلعه نویی همچنین تاکید کرد وقتی قراردادش با باشگاه تمام می‌شود چرا باید استعفا بدهد؟

پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: قلعه‌نویی به من گفت برای جذب محسن مسلمان، کاوه رضایی و بابک حاتمی، کمیته جذب سه نفره‌ای تشکیل شد که آنها نتوانستند کاری انجام دهند و مسئولیت این موضوع را به نظری جویباری سپردند اما وقتی پولی نمی‌دادند، نظری چه کار می‌توانست انجام دهد؟ با توجه به این صحبت‌ها، امیر(قلعه‌نویی) اعلام کرد که شرایط استقلال خوب نیست و چون استقلال را خیلی دوست دارد، می‌خواهد به این تیم کمک کند. این کمک می‌تواند معنای جبران کردن داده و یا هر معنای دیگری نیز بدهد.

قراب تصریح کرد: عین این صحبت‌ها را برای افشارزاده نقل قول کردم که مدیرعامل استقلال تاکید‌‌ کرد قلعه‌نویی را به هیئت مدیره دعوت می‌کنیم تا رودرو صحبت‌هایش را با اعضای هیئت مدیره انجام دهد. باور کنید منظور قلعه‌نویی این بود که به خاطر اینکه استقلال را خیلی دوست دارد و برای این تیم زحمت کشیده، می‌خواهد به نوعی به تیم کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا این همه پول برای چی باید خرج فوتبالی بشه که تهش هیچی برای ملت نداره؟!