چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 425399
در حالی‌که بزودی فصل نقل و انتقالال لیگ پانزدهم آغاز می شود تیم های پرسپولیس و استقلال در وضعیت خوبی قرار ندارند . با توجه به اتفاقات پیش آمده زمزمه تغییرات در باشگاه استقلال به گوش می رسد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی‌که بزودی فصل نقل و انتقالال لیگ پانزدهم آغاز می شود تیم های پرسپولیس و استقلال در وضعیت خوبی قرار ندارند . با توجه به اتفاقات پیش آمده زمزمه تغییرات در باشگاه استقلال به گوش می رسد.

حکم جدید مدیرعامل

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان منصوب شد با این خبر شایعاتی مبنی بر استعفای وی به حقیقت نزدیک تر شد اما او این مساله را رد کرد. افشارزاده در گفت‌و‌گو با ‌ ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا بنا دارد از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا دهد، گفت: قرار نیست استعفایی دهم و چنین قصدی هم ندارم. او درباره جلسه‌اش با وزیر ورزش و جوانان نیز اظها‌ر کرد: جلسه خوبی با وزیر داشتیم و حکم مدیرکل حوزه وزارتی ورزش و جوانان را به بنده ابلاغ کرده‌اند. مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سمتی که او پذیرفته است به معنای استعفایش از مدیریت این باشگاه خواهد بود، بیا‌ن‌ کرد: به هیچ وجه استعفا نداده‌ام و نمی‌دانم چرا چنین حرف‌ها را مطرح می‌کنید. با وزیر ورزش و جوانان درباره بودجه استقلال و حتی اسپانسرینگ هم صحبت کرده‌ام. از تغییر در هیات مدیره و مدیریت باشگاه هم صحبتی مطرح نشد. لطفا برای ما حاشیه نسازید. ما فردا جلسه هیات مدیره داریم و نیاز به آرامش داریم.

انتخاب مربی

آبی های پایتخت که چندی قبل از ادامه همکاری با امیرقلعه نویی منصرف شده و به‌دنبال انتخاب مربی جدید هستند این وظیفه را بر عهده منصور پورحیدری قرار داده اند اما پورحیدری از این مساله اظهار تعجب و بی اطلاعی می کند. منصور پورحیدری در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه سایت باشگاه استقلال در خبری اعلام کرده وی مسئول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه است، گفت:‌اصلا چنین مساله‌ای نیست و هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفته است، ضمنا من دو سه روز است در تهران حضور ندارم و چیزی به دست من نرسیده که بخواهم در موردش صحبت کنم. وی در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولان باشگاه با شما تماس بگیرند و چنین درخواستی داشته باشند تکلیف چه می‌شود، گفت: من نمی‌توانم این مأموریت را قبول کنم چون این مساله باید در هیأت مدیره انجام شود نه اینکه یک شخص بخواهد به تنهایی مسئول مذاکره با مربیان و یا گرفتن برنامه از آنها شود. مگر اینکه مدیرعامل در هیأت مدیره چنین بحثی را مطرح کند که آن هم نیاز به بررسی بیشتری دارد. پورحیدری در ادامه گفت‌وگو با فارس افزود: خبری را شنیده‌ام که خیلی تعجب کردم و متوجه شدم آقای افشارزاده نزد وزیر ورزش رفته و حکم جدیدی گرفته است که اگر این‌گونه باشد اصلا مسائل با هم جور در نمی‌آید و چطور می‌شود که مدیرعامل استقلال حکم جدیدی گرفته و آن وقت در باشگاه به من یک حکم دیگر می‌دهد.

گمانه زنی ها

بودجه و اسپانسر استقلال همانند پرسپولیس برای فصل جدید مشخص نیست و این مساله یکی از دلایلی است که منصور پورحیدری برای رد اعلامیه باشگاه استقلال عنوان می کند. در ادامه بیانیه باشگاه آبی پایتخت آمده است:«همچنین هیات مدیره باشگاه استقلال، جهت بررسی برنامه‌های ۵ مربی داخلی و ۴ مربی خارجی جلسه‌ای را فردا برگزار می‌کند و از میان برنامه های ارائه شده و بررسی ۱۰شاخص مدنظر تصمیم گیری خواهد نمود.» گفته می شود علیرضا منصوریان گزینه اول آبی ها است و وی پس از برگزاری فینال جام حذفی که فردا برگزار می‌شود با مسئولین استقلال صحبت‌های نهایی خود را انجام خواهد داد. از طرف دیگر زمزمه بازگشت فتح ا... زاده به عنوان مدیرعامل و جایگزین بهرام افشارزاده به گوش می رسد که با توجه به شناخت وزارت ورزش از وی، شاید این اتفاق رخ ندهد. افشارزاده فصل قبل هم در قبول کردن پیشنهاد مدیرعاملی استقلال مردد بود و حالا با گذراندن یک فصل و دریافت پست جدید، به نظر می رسد در آستانه استعفا از استقلال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *