چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

کاهش سرقت های خشن در کشور

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 425366
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور خبر داد و گفت: به علت افزایش سرقت های خُرد نیروی انتظامی برنامه مدونی را در دستور کار دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صبحگاه مشترک فرماندهی استان البرز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، استاندار البرز، فرمانده سپاه استان، نمایندگان مردم کرج در مجلس در شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انظامی استان، صبح امروز در کرج برگزار شد.

سردار اشتری پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان را اولویت نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی با کسانی که مخل آسایش مردم هستند برخورد قاطعانه ای خواهد داشت.

وی از برنامه نیروی انتظامی برای مبارزه با سرقت خبر داد و گفت: به علت افزایش سرقت های خُرد نیروی انتظامی برنامه مدونی را در دستور کار دارد به همین منظور برای پیشگیری از جرائم تعامل مردم با نیروی انتظامی مهم است چرا که کنترل جرائم در کشور با همکاری مردم امکان پذیر است.

میزان کشفیات در البرز افزایش یافته است

فرمانده ناجا در ادامه افزود: در بخش قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز برنامه های پیشگیرانه ای در دستور کار قرار دارد.

وی شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر را مهم ارزیابی کرد و گفت: عوامل قاچاق شناسایی و به دست قانون سپرده می شوند در این زمینه نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود کوتاهی نمی کند.

سردار اشتری در ادامه از کاهش جرائم خشن در البرز خبر داد و گفت: این در حالی است که میزان کشفیات افزایش داشته است و این آمارها حکایت از این دارد که ضریب امنیت باید در کشور افزایش یابد.

سردار اشتری در پایان به امنیت در استان البرز اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات واصله امنیت در البرز ارتقا یافته است و این نشان از هماهنگی های مثبت و تاثیرگذار میان نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین در استان البرز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *