کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام اسامی فرآورده‌های غذایی غیرمجاز

2 خرداد 1394 ساعت 13:50

سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از محصولات و فرآورده‌های مواد غذایی، آشامیدنی و همچنین اسامی شرکت‌های تولیدکننده غیرمجاز را اعلام کرد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان غذا و دارو اعلام کرد: محصولات شکر تولید صنایع غذایی ثمین طلایی با نام تجاری آترین ، سس سویا با نام تجاریcrown vally، آبنبات اطلس میوه ای با نام گلبن، فلافل محصول شرکت لاوین طبخ سهند با نام خوشمزه سهند، دسر تیرامیسو- دسر ژله میوه ای با نامهای دایلانت- پریا غیربهداشتی است.

همچنین نی نوشیدنی پنج رنگ بل تاشو شرکت گلنوش با نام گلنوش و گلاب و عرقیات گیاهی برادران علی حاجی را به دلیل تولید محصولات غذایی براساس اسناد و مجوزهای بهداشتی جعل شده مورد نظر اداره کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی، غیر مجاز شناخته شده است.

شناسایی و معرفی این تعداد محصول در راستای تاکید معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو بر ارتقای نظارت در سطح عرضه و مبارزه با کالاهای فاقد سلامت صورت گرفته است لذا از هموطنان درخواست می گردد در صورت مشاهده محصولات فوق‌الذکر با اطلاع رسانی بموقع، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شود.

شماره ۶۶۴۰۵۵۶۹روابط عمومی سازمان آماده دریافت اطلاعات در خصوص مکان‌های عرضه این محصولات است.


کد مطلب: 424027

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/424027/اعلام-اسامی-فرآورده-های-غذایی-غیرمجاز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com