يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

واکنش افشارزاده به نامه وزارت ورزش

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 423726
مدیرعامل استقلال پیش بینی می کند خریدار جدید این باشگاه،مدیرعامل دیگری را در راس کار قرار خواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال از وضعیت مالی باشگاه گلایه دارد و می گوید برخلاف وعده هایی که به او داده بودند، پول ها را ندادند.

- آقای افشارزاده فصل تمام شد ولی مشکلات مالی پابرجاست.

بله، خیلی اذیت شدیم. امیدواریم مشکلات حل شود.

- از استقلال می روید؟

بله، الان دارم می روم.

- واقعا؟

نه، از اتاقم دارم می روم ولی ظهر برمی گردم!(خنده)

- آقای افشارزاده شما هم مثل کفاشیان شده اید و اذیت می کنید.

نه بابا، چه اذیتی. اینقدر شما اذیت می کنید یک بار هم ما.

- پاکت های خصوصی سازی باشد و استقلال هم یک مشتری دارد.

والا من از این شرکت اطلاعاتی ندارم و آنها را نمی شناسم. فقط ماشین شان را می شناسم که سمند است. واقعا نمی دانم کار به چه صورت خواهد بود. انشالله که زودتر کارها آنجا شود و استقلال را تا هفته آینده واگذار کنند. آقای پورحسینی اینطور گفتند. منتظریم وضعیت روشن شود. ما هم داریم کارها را می کنیم. حساب و کتاب ها را باید انجام بدهیم و چیزهایی را که نیاز دارند تحویل بدهیم.

- این شرکتی که آمده برای ایران خودرو است؟

بله. انشالله که بتوانند موفق باشند و باشگاه هم سر و سامانی بگیرد. من فکر کنم آنها مدیرعامل خودشان را به استقلال می آورند.

-شما قرار بود امسال ۳۵ میلیارد تومان پول بگیرید. چقدر دریافتی داشتید؟

قرار بودند بدهند ولی ندادند دیگر. حق پخش را که صدا و سیما نداد. یک پولی هم آقای فتح الله زاده از فصل قبل از سازمان لیگ گرفته بود. البته بخشی از آن صرف همین بلیت های الکترونیکی شد. به آن صورت به ما پول ندادند. نهایت پولی که دست ما را گرفت ۱۳،۱۴ میلیارد تومان بود.

- مگر قرار نبود هیات مدیره ۵ میلیارد تومان پول جور کند؟

به هر حال آنها هم دلایلی برای خودش داشتند. ولی به هر حال پولی که قرار بود به ما برسد، کاملا پرداخت نشد. مشکلات مالی داشتیم و داریم. مگر با بی پولی می توان مدیریت کرد؟ متاسفانه ما مشکلاتی داشتیم.

- کادر فنی استقلال می گفت ماههاست یک ریال نگرفته است ولی در جلسه هیات مدیره معلوم شد که بالای ۶۰ درصد از پول شان را گرفته اند. درست است؟

من به زودی تمام پرداختی ها را منتشر می کنم. الان درباره اش توضیحی نمی دهم. به زودی این کار را انجام می دهیم.

- آقای افشارزاده ظاهرا مذاکره با مربیان را متوقف کرده اید.

بله، مربیان داخلی و خارجی در این چند روزه به ما پیشنهاد شد ولی بر اساس نامه ای وزارت ورزش به ما زد، قرار شد تا روشن نشدن تکلیف باشگاه فعلا دست نگه داریم. ما قانونا تا جلسه آخر مجوز داشتیم که تصمیم بگیریم ولی فعلا کاری نمی کنیم تا وضعیت مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *