چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

شاکری: ترک شورا بخاطرمجلس جفاست

دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 423155
مجتبی شاکری عنوان کرد: مجلس ۲۹۰ نفر نماینده دارد این در حالی است که شورای شهر ۳۱ عضو دارد. در رای گیری ۳۱ نفره نقش افراد خیلی حساس تر از مجلس است. خروج افراد از شورای شهر می تواند در تصمیم گیری های شهری تاثیرات منفی بسیاری گذاشته و بدین ترتیب باید گفت افرادی که قصد دارند از شورا استعفا داده و برای نمایندگی مجلس وارد گود شوند، دچار اشتباه محاسباتی شده اند.
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با راه دانا در خصوص استعفای احتمالی برخی از اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات مجلس گفت: زمزمه هایی در خصوص حضور برخی اعضای شورای شهر تهران در انتخابات مجلس و احتمال استعفای آنها از عضویت در شورا وجود دارد و بنده یکی از مخالفان این مسئله هستم.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به تشریح دلایل مخالفت خود با استعفای اعضای شورا پرداخت و خاطر نشان کرد: اول اینکه مردم نفرات مد نظر خود را برای حضور در شورای شهر انتخاب کرده اند. الان ۲ سال از فعالیت شورای چهارم سپری می شود و نمایندگان حاضر در شورا به تازگی با مسئولیت ها، طرح ها، لوایح، قوانین و آیین نامه ها آشنا شده است. حالا با کنار رفتن اعضای شورا از مسئولیت خود، افرادی وارد شورا خواهند شد که هیچ آشنایی با حیطه مسئولیت شورای شهر ندارند و باید کار را از صفر آغاز کنند.

وی همچنین یادآور شد: سال اول شورای شهر که سال آشنایی با امور و سال دوم آن پیگیری مسائل مربوط به مدیریت شهری است. اما این سال های سوم و چهارم فعالیت یک عضو شورا است که اهمیت دارد چراکه در سال های سوم و چهارم محصول کار یک نماینده بروز و ظهور می یابد. بنابراین استعفا جفای به حق مردم است. من استعفای نمایندگان مردم در شورای شهر تهران را برای حضور در انتخابات مجلس کار درستی نمی بینم و اگر کسی دست به استعفا بزند، بی اعتنایی به رای مردم کرده است.

شاکری در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: مجلس ۲۹۰ نفر نماینده دارد این در حالی است که شورای شهر ۳۱ عضو دارد. در رای گیری ۳۱ نفره نقش افراد خیلی حساس تر از مجلس است. خروج افراد از شورای شهر می تواند در تصمیم گیری های شهری تاثیرات منفی بسیاری گذاشته و بدین ترتیب باید گفت افرادی که قصد دارند از شورا استعفا داده و برای نمایندگی مجلس وارد گود شوند، دچار اشتباه محاسباتی شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *