سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳
چه کسی به تونی گفت قهرمان شدی؟

دروغی که در تبریز آتش به پا کرد!

تراکتورسازی و نفت‌تهران
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۹
کد مطلب: 422784
اشتباهی عجیب ورزشگاه یادگار امام را تا آستانه انفجار پیش برد و آتشی بین هواداران پرشورها به راه انداخت که همچنان تبعاتی را همراه دارد.
به گزارش جهان به نقل از  ایلنا، اواخر بازی تراکتورسازی و نفت‌تهران که شاگردان تونی بازی ۳ بر یک برده را با اخراج آندو تیموریان و تعویض‌های طلایی منصوریان با تساوی یک بر یک عوض کردند ورق به سود سپاهانی‌های اصفهانی برگشت و در این بین اشتباهی فاحش دقایقی جشن قهرمانی را به تبریز برد ولی خیلی زود این جشن به صحنه درگیری‌ و آتش و خون بدل شد.

گویا یکی از مسئولان به مدیر رسانه‌ای تراکتورسازان اعلام کرده بازی سپاهان و سایپا ۲ - ۲ شده و تراکتورسازی با این نتیجه قهرمانی لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده و تیم تونی هم دست از تلاش برای رسیدن به گل پیروزی برداشته تا جایی که بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی بازیکنان قرمز تراکتور پرچم به دست شروع به دور زدن دور افتخار کردند و حتی خود را مهیای برپایی جشن قهرمانی کرده بودند که خیلی زود از این اشتباه خارج شدند و به حقیقت ماجرا پی بردند.

گویا اینترنت ورزشگاه هم قطع بوده و کسی از نتیجه بازی خبر نداشته و به همین دلیل این دورغ بزرگ کار دست هوادارانی داد که نمی‌دانستند خوشحال باشند و منتظر جشن قهرمانی یا دوم شدن تیم‌شان را باور کنند. اتفاق دوم افتاده بود و آنها خشمگین تر از همیشه به هر چیزی دست آویختند و آتشی به پا شد که ورزشگاه یادگار امام را تا آستانه انفجار پیش برد.

مأموران‌انتظامی هر چه تلاش می‌کردند کار کنترل سخت‌تر می‌شد و در این شرایط برخی تماشاگران نیز مصدوم و مجروح شده بودند. آمبولانس‌های به ورزشگاه آمدند تا مجروحان را منتقل کنند و هنوز قسمتی از ورزشگاه در دود و آتش بود.

ضرب و شتم حسین عسگری در ورزشگاه

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون‌فوتبال که در ورزشگاه یادگار حضور داشت، نتوانست از آتش خشم هواداران تراکتورسازی در امان بماند و در حالیکه قصد داشت بدون شناسایی‌شدن ورزشگاه را ترک کند، به چنگ یکی از هواداران تبریزی افتاده و حسابی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
یعنی اون همه تماشا چی خبر نداشتند سپاهان برده یعنی مربیان ونیمکت نشینان تراکتور بی خبر بودند
علت رنگ قرمز پیرهنشونه همون علتی که باعث شد پرسپولیسیها هم تا یه ساعت خوشحالی کنند بعد که فهمیدند اول نشدند با ناراحتی رفتن تو رختکن تازه اونجا فهمیدند که هشتم شدند و اشکشون سرازیر شد
تازه برانکو دیشب تا صبح فکر میکرده اول شده وتا صبح از خوشحالی نخوابیده
بعد فهمیده صدر نشینه نیمه دوم جدول شده
ابوالفضل
بر سر فدراسیون
United States
عالی گفتی