شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۱
۵
حاشیه دربی ۸۰

شعار حیا کن، رها کن هواداران به قلعه‌نویی

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 422773
تماشاگران استقلال بعد از پایان بازی علیه قلعه‌نویی شعار دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دربی هشتادم پایتخت امروز با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

هواداران استقلال که از باخت تیم‌شان ناراحت بودند بعد از پایان بازی علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال شعار دادند.

آنها علیه قلعه‌نویی شعار «حیا کن، رها کن» را سر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دمشون گرم...
سنقر رحمت
آقای قلعه نوی برو برو برو از کیروش اجازه بگیر کنار تیمش بشینی ویاد بگیر که بیشتر از این با احساسات دوستان اسقلال بازی نکنی بجای کینه توزی هات حسودیات از یه مربی خوب مثل کیروش که با اون همه بهش بی احترامی شد بخاط هوادارنش گذشت کرد ومردانه در خدمت تیمه نه مثل توکه جمعه جهنمی برای ماها درست کردی وحالا بس کن خودت برو بروبرو برو برو برو .حیاکن واحساساتمونو رحاکن. اگه مردی دیگه برو کنار زمین تا عمر داری نیا. که بد طوری همه وهمه طرفدارانو خورد کردی انشالله خوردبشی .و این جمعه که کردی جهنم بگذار یاد همه بمانه بمانه .وسلام
ای مافیا حیا کن..استقلال رو رها کن.....قابل توجه علی های اینترنتی
صفا
شما یادتان رفته سپاهان قهرمان شده

اگر تراکتور قهرمان میشد حالا به در و دیوار میزدید

استقلال و پرسپولیس تیمهای حاشیه داری هستند. مافیای روی سکو ، مافیای خرید و فروش بازیکنان و هزار مافیای دیگه دور و بر این تیمها می گردند . امیر قلعه نویی و علی پروین ها تا یه زمانی در این تیمها برد دارند . الان علی پروین را ببینید . دیگر توان مبارزه با حواشی این تیمها را ندارد . دیگر نمی تواند کاریزمای خودش را در پرسپولیس اعمال کند . به نظر من قلعه نویی باید حداقل یک سال تز استقلال دور باشد . من قلعه نویی را بعنوان یک مربی دارای تفکر فنی قبول دارم .