شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

انتقاد نشریه‌دانشجویی‌ از معاون وزیر‌علوم

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 422482
مدیرمسئول نشریه دانشجویی خیمه گفت: وزارت علوم به جای فرافکنی به موارد حقوقی شکوائیه مدیر مسئولان نشریات دانشجویی پاسخ دهد.
انتقاد نشریه‌دانشجویی‌ از معاون وزیر‌علوم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عارف سبحانی مدیرمسئول نشریه خیمه  در واکنش به سخنان روز گذشته سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره انتخابات شورای نظارت بر نشریات دانشجویی، اظهار داشت: معاونت محترم فرهنگی وزارت علوم به جای فرافکنی رسانه‌ای به موارد حقوقی مطرح شده در شکوائیه پاسخ دهند.

وی افزود: متاسفم که موضع آقای سید ضیاء هاشمی موضع یک تشکل سیاسی در صحنه است، نه موضع یک مقام مسئول.

خواهش ما این است که ایشان چند لحظه نقش حزبی خود را فراموش کرده و مسئولانه حرف بزنند.

مدیرمسئول نشریه دانشجویی خیمه با بیان اینکه تضییع حقوق دانشجویان پذیرفته شده نیست، گفت: با استناد به ماده ۱۲ شیوه‌نامه انتخابات، بایستی بررسی شود که آیا نشست اخیر دارای حد نصاب لازم بوده یا خیر؟ چرا که با توجه به ماده یک شیوه‌نامه انتخابات، تعداد کل نشریاتِ دارای حق رای در نشست انتخابات اخیر مشخص شده و بررسی این موضوع چندان کار پیچیده‌ای نیست.

سبحانی با بیان اینکه متاسفم که معاون محترم وزیر علوم جای آنکه نگاه مسئولانه داشته باشد، نگاه سیاسی به موضوعات دارد، گفت: برابر بند ۳ ماده ۲۱ شیوه‌نامه انتخابات بایستی بررسی شود که آیا کوتاهی در اطلاع‌رسانی و دعوت از صاحبان حق رای وجود داشته یا خیر؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *