جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۳
۵
مسئول تحقیقات سازمان انتقال خون فرانسه:

دنیا ازپیشرفت پزشکی ایران شگفت زده است

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 422169
مسئول تحقیقات سازمان انتقال خون فرانسه گفت: دنیا از سطح پیشرفت درمان در ایران شگفت زده شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، خانم سوزان حجت عصاری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اولین کنگره بین المللی خون، بیماری ها و کاربرد بالینی آن در یاسوج در پاسخ به خبرنگار مهر افزود: این مسئله از آنجا اهمیت دارد که این پیشرفت به رغم تحریمها و محدودیت هایی که در زمینه دارو درمان وجود دارد بوجود آمده است.

وی بیان کرد: پزشکان ایرانی بسیار ماهر هستند و سطح پزشکی در کشور بسیار بالاست و موردی از تشخیص غلط و روش درمانی نادرست ندیده ام.

عصاری گفت: در زمینه دارو نیز صنعت داروسازی ایران پیشرفته بوده و تفاوتی بین داروی ایرانی و خارجی ندیده ام.

مسئول تحقیقات سازمان انتقال خون فرانسه افزود: البته در هر سیستمی مشکلاتی وجود دارد و ایران هم از برخی مشکلات و کمبودها بی بهره نیست.

وی در این خصوص گفت: برخی پزشکان بیشتر مورد توجه هستند و مطبهای آنان شلوغ است و بیماران اوقات کوتاهی را می توانند نزد پزشک باشند و معاینه به طور دقیق انجام نمی شود.

عصاری اظهار داشت: این تمرکز اگر برداشته شود و خدمات پزشکان فراگیر شود، همه مردم ایران می توانند از یک سطح درمانی مناسب بهره مند گردند.

این پزشک ایرانی مقیم فرانسه همچنین گفت: راهکار دیگری که باید برای پزشکی ایران درنظر گرفته شود، هماهنگ سازی سیستم هیا پزشکی با بقیه سیستمها از جمله پرستاری، آزمایشگاهی و ... است.

وی افزود: همچنین حقوق بیمار مبنی بر حق دانستن او که در چه مرحله ای از بیماری است و چه درمانی برای او در نظر گرفته می شود، باید مورد توجه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینکه چیزی نیست ازپولهای گزافی که پزشکان ایرانی از مردم میگیرند دنیا بیشتر شگفت زده. میشود
رضا
مخصوصا از زیر میزی گرفتن که از فرط شگفت زدگی از
هوش هم رفته اند....
Sweden
این طور که از این مقاله دستگیر من میشود بزودی به امید خداوند دارو فروش‌های ناصرخسرو از بیکاری بی‌چاره میشوند و احتمالا این شغل را باید در لندن یا پاریس راه بیندازند
Iran, Islamic Republic of
مردم هم از پزشکاش!!!!!!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از پزشكاني كه ماليات همين مردم كه همه جور رنج سختي را تحمل كرده اند رفتند دانشگاهها و تحصيل كرده اند و پزشك و جراح و شده اند اكنون با زير ميزي گرفتنو تعرفه هاي سنگين خوب پاسخي به محبت مردم مي ده اند !!!!!