يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

اتصال بزرگراه‌های شهید باقری و ارتش

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 421957
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امکان اتصال بزرگراه شهید باقری به بزرگراه ارتش با افتتاح بوستان یاس مهیا شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرتضی طلایی در ابتدای یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا گفت: یکی از دلایل افتتاح، بزرگراه شهید باقری این بود که این بزگراه از شهید بابابی به بزرگراه ارتش راه داشته باشد چرا که از این طریق بخش قابل توجهی از ترافیک منطقه کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به آزاد شدن اراضی بوستان یاس، راه اتصال این دو بزرگراه مهیا شده و با یک کار کارشناسی و هزینه مالی اندک می توان هر چه زودتر این مهم را محقق کرد.

نایب رئیس شورا اما در ادامه سخنان خود به موضوع حفظ اثار به جا مانده از دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما ۱۰ شهید ترور داریم اما هیچ اقدامی در معرفی و یا ماندگاری آنان انجام ندادیم.

وی افزود: با کمال تاسف امروز بزرگترین نماد انقلاب و شهدای ترور که همانا شهدای هفتم تیر هستند برای مردم آشنا نیستند چرا که نتوانستیم اثری در جهت ماندگاری و شناساندن آنان انجام دهیم.

طلایی یادآور شد: امروزه اثری که انقلاب و شهدا را برای نسل های بعدی ما ماندگارکند وجود ندارد و از این رو باید مصوبه قبلی شورا در این زمینه پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *