يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳
۳

انتقاد روزنامه نزدیک به هاشمی از سفر استانی روحانی

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 421633
یک روزنامه حامی دولت از نحوه سفر استانی رئیس‌جمهور انتقاد کرد.
انتقاد روزنامه نزدیک به هاشمی از سفر استانی روحانی
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی درباره سفر روحانی به استان فارس نوشت: در برخی موارد، از سوی آقای روحانی نمایندگانی به شهرستان‌ها اعزام شده بودند که معلوم نیست ملاک انتخاب آنها چه بوده و آیا متناسب با شرایط سیاسی- اجتماعی و اقتصادی آن منطقه اعزام شده‌اند؟ و مطالبات مردم و سوابق منطقه را می‌دانسته‌اند؟ حداقل در چند مورد گزارشات حاکی است نسبت به سخنان این افراد، عکس‌العمل اعتراضی از سوی مردم وجود داشته است.

این روزنامه اضافه کرد: استقرار تمام وقت رئیس‌جمهور در مرکز استان با توجه به اینکه استان فارس با ۳۰ شهرستان بزرگترین استان کشور در زمینه تقسیمات کشوری است شاید با سفر ایشان به حداقل ۳ نقطه محوری فارس، جذابیت بیشتری می‌یافت. بدیهی است حضور طولانی در شهر شیراز بیشتر صرف جلسات و ملاقات‌های محدودتری می‌شود که شور و نشاط شایسته دولت یازدهم را به وجود نمی‌آورد.

یادآور می‌شود سفر رئیس‌جمهور به شیراز توأم با مصادره به مطلوب اشعار حافظ برای سیاست خارجی موردنظر روحانی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احزاب تان عین تار عنکبوت است
Romania
آقای رییس جمهوری هدفشان به شهر شیراز بیشتر در باره شعر حافظ بود تا ببیند کدام .غزل رابطه ایران اسلامی .باامریکای آدمکش را نزدیکتر می کند .اگر دقت می کردید آقای روحانی توی سخنرانی اش ذکر کردند. با دوستان مروت با دشمنان مدارا..
خیر برکتی تواین شفر که نبود فقط و فقط اسراف اسراف اسراف
من خودم شیراز زندگی میکنم شهر یک پارچه عکس روحانی و تبلیغات دولت تدبیر و امید بعد روحانی 24 ساعت کلا تو استان شهرشیراز نبودند
روحانی مچکریم
مجتبی
سفر استانی؟!یا سفرگردشگری...