يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۳

مردم خوزستان بازهم غافلگیر شدند

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 421487
موج شدید گرد و غبار همراه با باد شدید شهر اهواز را در نوردید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، لحظاتی پیش موج شدید گرد و غبار همراه با باد شدید کلان‌شهر اهواز را فراگرفت و سبب بروز بحران در این شهر شده است.

این پدیده در حالی به وقوع پیوسته است که در روزهای گذشته خوزستان شاهد آب و هوای نسبتا بهاری بود و همین امر سبب غافلگیر مردم اهواز شده است.

دید افقی امروز به شدت کاهش پیدا کرده است و باد شدید نیز موجب بروز مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان شده است؛ آسمان اهواز نیز به صورت نیمه تاریک در آمده است، همزمان بارش قطرات باران نیز بر میزان شگفتی این واقعه افزوده است.

همچنین این پدیده با شدت بیشتری در شهرهای شمالی خوزستان در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بخدا شهر های دیگه ی خوزستان هم آدم هستند و دارن از گرد و خاک میمیرند. خوزستان که فقط اهواز نیست!!!
عبدالکریم خادم پور
مگه خانم ابتکار نگفت مردم باید با ریز گردها کنار بیان ؟
چرا گوش نمی کنین ؟ چرا با ریز گردها کنار نمیاین؟ چرا اینقدر نق میزنید ؟ مگه یه مسئول باید دیگه چکار کنه ؟ اصلا مگه ایشون رئیس شده که به مشکلات شما رسیدگی کنه ؟ شما کجایین که ببینید ایشون داره تمام تلاشش رو میکنه که سران فتنه رفع حصر بشن ، کجایین که ببینید داره تمام تلاشش رو میکنه که دیگه بنزین داخلی تولید نکنیم ، شرکت تو این همه همایش سیاسی میدونی چقدر آدمو خسته میکنه ، این همه موضع گیری بر علیه دولت قبل ،این همه جنجال بر سر پارازیت ، اینها همه خستگی داره ، آخه دیگه چی میخواین از یه رئیس سازمان محیط زیست
هوای امروز اهواز قرمز بود!خدا رحم کنه تابستان!!!روحانی نامردم اگه رای علیه شما در ریاست جمهوری بعدی جمع نکنیم!با این معااون سیاسی کارت و طرح های ابتکاریش!که اونهم فقط برای اعصاب خوردکردن بود!!!!!