يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۱

ادعای وزیرامورخارجه آل‌سعود درباره ایران

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 419398
وزیر امور خارجه عربستان سعودی مدعی شد تیراندازی هشدار دهنده ناوگان ایران به یک کشتی سنگاپوری در خلیج فارس، نقض آشکار حقوق بین المللی است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبرداد: عادل الجبیر که در حاشیه نشست کمپ دیوید بین باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس سخن می گفت، این مطلب را در واکنش به شلیک اخطار یک ناو ایرانی به یک نفت کش با پرچم سنگاپور اعلام کرد.

وی مدعی شد که این رفتار ایران باید متوقف شود. این در حالی بود عادل الجبیر هیچ اشاره ای به اقدامات این کشور در تجاوز به خاک یمن و کشتن صدها نفر از شهروندان این کشور نکرد.

خبرگزاری های غربی به نقل از منابع نظامی می‌گویند که کشتی های ایرانی در آب‌های بین‌المللی به کشتی «آلپاین ایترنیتی» تیر هشدار شلیک کرده‌اند. این اتفاق حوالی ظهر به وقت محلی رخ داده است و شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش کرده که پنج قایق ایرانی در آن نقش داشته‌اند.

سی ان ان از قول یک مقام آمریکایی اعلام کرد ایران می‌خواسته به خاطر خسارتی که این کشتی حدود دو ماه پیش به یک سکوی نفتی زده، جلوی حرکت آن را بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی از دلائل سقوط و اضمحلال ال سعود که در حال وقوع می باشد همین است که یک همچین بچه ...... که کوچکترین اثری از فهم و شعور و درایت و از همه مهمتر مسلمانی در او نیست و یک یهودی پلید است در کشور حجاز وزیر شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟