يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

سلطان تیتر مطبوعات ایران درگذشت

پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 419076
حسین قندی استاد پیشکسوت مطبوعات ایران، ساعاتی پیش درگذشت.
سلطان تیتر مطبوعات ایران درگذشت
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ حسین قندی استاد پیشکسوت مطبوعات ایران که از مدتی پیش به علت شدت بیماری در بیمارستان بستری شده بود، ساعاتی پبش دار فانی را وداع گفت.

یکی از بستگان مرحوم قندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: ایشان به دنبال شدت بیماری از هفته گذشته به کما رفت و حدود ساعت ۱۶ امروز فوت کرد. هنوز مکان و زمان تشییع وی نیز مشخص نشده است.

حسین قندی روزنامه‌نگار، استاد رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس روزنامه‌نگاری و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد از آمریکا در رشته مدیریت بین‌الملل، متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و بزرگ شده تهران بود. ویژه‌ترین مهارت حسین قندی را در انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می‌دانند.

قندی پس از سکته مغزی ابتدا در بیمارستان فرمانیه بستری بود و بعد به بیمارستان غیاثی‌ تهران منتقل شد. حسین قندی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین استادان روزنامه‌نگاری کشور در سه دهه گذشته - چندی قبل دچار سکته مغزی شد و از دوشنبه - ۲۴ فروردین ماه - به کما رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *