کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی شورای شهر تهران:

تبعیت از قانون در خصوص رضازاده

3 ارديبهشت 1394 ساعت 6:45

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن اشاره مجدد بر اینکه کمیته حل اختلاف مرکزی و کمیسیون اصل ۹۰ حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع اعلام کرده‌اند، گفت: آقای وزیر باید از قانون تبعیت کند و در غیر اینصورت شورا از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.


به گزارش جهان رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با فارس گفت: با اشاره به عدم تمکین وزیر ورزش و جوانان از قانون اظهارداشت: امیدواریم آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان به قانون تمکین و وظایف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به سریال پیچیده رضازاده عضو شورای شهر تهران و ثبت نام وی برای حضور در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در این خصوص در روزهای گذشته به طور مفصل مطالی مطرح شده و همه باید از قانون تبعیت کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان داشت: سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۹۳.۸.۱۱ موضوع حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را به هیات مرکز حل اختلاف و رسیدگی به شوراها ارجاع داد در نهایت هیات مرکزی این موضوع را مورد بررسی خود قرار داد.

تقی‌پور با اشاره به ترکیب هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به مسائل شوراها گفت: در این مجموعه دو نفر از قوه قضاییه، دو نفر از نمایندگان مجلس، دو نفر از شورای عالی استانها، دو نفر از وزارت کشور و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور عضویت دارند.

وی ادامه داد: هیات مرکزی حل اختلاف پس از بررسی حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون پاسخ خود را در تاریخ ۹۳.۱۱.۱۹ و طی شماره نامه م/۱۶۸۲۵ اعلام کرد و حکم داد که عضویت همزمان حسین رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع است و وی می‌تواند در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند.

تقی‌پور ادامه داد: در حالی هیات مرکزی حل اختلاف به حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع می‌داند که شاهد عدم تبعیت قانون از سوی وزیر ورزش و جوانان هستیم چرا که وی نمی‌خواهد به قانون تن دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون اصل ۹۰ نیز نامه‌ای به تاریخ ۹۴.۲.۲ به وزارت ورزش ارسال کرده است و این کمیسیون نیز حضور همزمان رضا زاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع دانسته است.

وی گفت: در نامه‌ای که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش ارسال شده است آمده است: عضویت همزمان رضازاده در شورا و ریاست فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع بوده و در این زمینه قانون باید اجرا شود.

تقی‌پور در پایان گفت: در حالی هیات مرکزی حل اختلاف و کمیسیون اصل ۹۰ حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع دانسته است که متاسفانه آقای گودرزی نمی‌خواهند قانون را بپذیرد و از آن تبعیت کند.


کد مطلب: 418947

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/418947/تبعیت-قانون-خصوص-رضازاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com