چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۲

اولین اظهارات درخشان پس از برکناری

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 418400
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن سیاسی هم به من و هم به این باشگاه لطمه زد و مشکلات از آن زمان آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید درخشان پس از جلسه‌ای که با سیاسی در باشگاه پرسپولیس داشت تصریح کرد: آمده بودیم در خصوص مطالباتمان صحبت کنیم و در مورد آن به نتیجه برسیم که چه کاری باید انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است سیاسی بدهی او را پرداخت کند یادآور شد: من که با او قرار داد ندارم. با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارم و حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به رفتن سیاسی گفت: ما روزهای خوبی با سیاسی داشتیم و شرایط خوب پیش می‌رفت اما از زمانی که او رفت مشکلات ما هم شروع شد و مشکلات بزرگ هم بود. رفتن او هم به من و هم به پرسپولیس لطمه زد.

وی در مورد اینکه آیا تا این لحظه هزینه‌هایی از قراردادش پرداخت شده یا خیر گفت: تا این لحظه که اتفاقی نیفتاده است. من ۳۵۰ میلیون از باشگاه پرسپولیس طلبکارم و چک داده اند و هنوز نگفته‌اند چه زمانی به بانک مراجعه کنم.

درخشان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویا تصریح کرد: امیدورام پرسپولیس بازی خوبی انجام دهد ما در تهران با اقتدار سه امتیاز را کسب کردیم و هم‌اکنون هم امیدوارم تیم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذارد تا از این گروه صعود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو هم اگر راست میگی و پرسپولیسی هستی تو هم مثل علی دایی از نصف حقوقت بگذر.
شمسايي
پرسپوليسي هاي واقعي سالهاست كه طلب دارند هنوز يك ماه نشده دنبال طلب آمدي واقعا كه