جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کابینه مصوبه مترویی دولت دهم را لغو کرد!

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 418272
طی روزهای اخیر با مصوبه کابینه یازدهم مقرر شده مسئولیت بخشی از احداث متروی تهران - ورامین – گرمسار از شهرداری تهران گرفته شود.
به گزارش جهان، اخبار ویژه روزنامه خراسان منتشر شده در روز دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه را در ذیل می‌خوانید:

مجوز ویژه به یک وزیر برای خرید ۲ ویتارا

براساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به یکی از اعضای کابینه، اعلام شده که حسب تایید هیئت دولت، این وزیر مجوز خرید دو دستگاه خودروی سواری از نوع سوزوکی گراند ویتارا و ۳ دستگاه خودرو از نوع سمند LX را به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی خواهد داشت.

همچنین در این ابلاغیه اعلام شده که خودروهای فوق از شمول مصوبه سال ۸۷ دولت مبنی بر ضرورت از رده خارج کردن خودروی فرسوده معادل خودروهای خریداری شده، مستثنی خواهند بود.

دستور کابینه برای لغو مصوبه مترویی دولت دهم

در حالی که بر اساس مصوبه هیئت دولت سابق، مقرر شده بود شهرداری تهران مسئولیت بخشی از احداث متروی تهران - ورامین – گرمسار را طبق قانون حمل و نقل درون شهری و برون شهری بر عهده داشته باشد، طی روزهای اخیر و با مصوبه کابینه یازدهم، مقرر شده با توجه به درخواست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، این مسئولیت از شهرداری تهران گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *