کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتند رویانیان احمدی‌نژادی است برکنار شدم!

30 فروردين 1394 ساعت 13:01

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: به من گفتند رویانیان احمدی‌نژادی است و به این دلیل برکنارم کردند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی درباره برکناری از ریاست این فدراسیون اظهار داشت: عقل تمام مجامع دکتر گودرزی است و ایشان مرا برکنار کردند.

وی گفت: وزیر به من گفت چرا رویانیان را در این سمت انتخاب کردی و به عنوان مشاور خود قرار دادی! وزیر گفت که رویانیان احمدی‌نژادی است و نباید در این فدراسیون کار می‌کرد.

وی گفت: باید بگویم مگر خود آقای گودرزی در زمان احمدی‌نژاد ۲۰ سال رئیس دانشکده نبود! پس چطور به من می‌گوید یک فردی که دلسوز کشور بوده، ایثارگر بوده و سردار مملکت است او را از فرصت خدمتگزاری به کشور بازدارم.

مهرعلی ادامه داد: من رویانیان را در حوزه حمل و نقل به عنوان مشاور عالی برگزیدم نه در حوزه تخصصی ورزش. ایشان مدت‌ها در راهنمایی، رانندگی و ناجا خدمات گسترده‌ای داشته است و از تجربیات بالایی بهره برده‌اند. من باید بگویم متاسفم به خاطر ورزشی که با بی‌تدبیری در دولت تدبیر و امید مواجه شده است.

رویانیان در رابطه با اینکه برنامه‌های فدراسیون در رالی بین‌المللی خاورمیانه چه خواهد شد عنوان کرد: دیگر کاری نمی‌توان کرد. آقایان بروند رالی خاورمیانه را برگزار کنند. من در دوران حضورم ۱۰ برابر بودجه‌ای که وزارت ورزش به ما اختصاص داده بود هزینه کردم و درآمدزایی داشتم و حتی در اردیبهشت ماه سال ۹۳ در حسابرسی مالی نیز فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی مقام اول را به دست آورد.

مهرعلی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر می‌تواند ایشان را به این صورت برکنار کند گفت: پس چنین اجازه‌ای دارند. البته من هم در مجامع جهانی اعلام خواهم کرد که مرا یک دفعه برکنار کردند.


کد مطلب: 418140

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/418140/گفتند-رویانیان-احمدی-نژادی-برکنار-شدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com