دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۶
۴

فرق کی‌روش و جاسم کرار در چیست؟

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب: 417577
جاسم کرار چندی پیش طی مصاحبه‌ای که بدون مترجم انجام داد و شاید معنای واقعی کلمات را نمی‌دانست، فوتبال ایران را مسخره خواند.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش،جمله ای که روزی چند بار بزرگان فوتبال ایران آن را تکرار می‌کنند و کسی ککش نمی‌گزد.
آن روزها مسخره بودن فوتبال ایران برای ورزش دوستان آنقدر عجیب بود که حسابی از خجالت کرار در بیایند. جمله‌ای که قطعا خوانندگان همین مطلب چند باری به خاطر اتفاقات عجیب فوتبال ایران به آن اذعان داشته اند.

این چند خط نوشته شد تا برسیم به اصل مطلب.
کی‌روش روز گذشته مصاحبه ای انجام داد و طی آن اعلام کرد «گروگان» فوتبال ایران است. او به خاطر ضبط پاسپورتش پس از پرداخت نشدن مالیات این حرف را به زبان آورد.

شاید اگر این جمله از زبان فوتبالیست یا مربی دیگری مطرح می‌شد، امروز جریمه و محرومیت‌های زیادی برایش در نظر می‌گرفتند اما هیچکس کوچک‌ترین واکنشی به صحبت‌های سرمربی تیم ملی نشان نداد.
اینکه فدراسیون باید مالیات کی‌روش را – که بیش از ۱۰ میلیارد ریال است – پرداخت می‌کرد ربطی به اداره مالیات ندارد. کفاشیان و دوستانش باید به مرد پرتغالی یاد دهند انتظار بی قانونی نداشته باشد. قانون برای همه یکی است و اگر هر فرد دیگری هم مالیاتش را پرداخت نکند، اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت. به چنین فردی «گروگان» گفته نمی شود و «بدهکار مالیاتی» توصیف بهتری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
فکر میکنم ... نمیدونه که مالیات کی روش بر عهده فدراسیون هست.و باید به موقع پرداخت کنه.واقعا خب الان گروگان هست دیگه.گیجا
نویسنده محترم بی قانونی به اون می گن که شما با شخصی قرارداد می بندی و میگی مالیات رو ما خودمون می دیم بعد طرف رو به جرم عدم پرداخت مالیات می گیری این اسمش بی قانونی هست!!
کی روش به مردم ایران احترام میگذارد اما کرار چی؟ در ضمن نحوه برخورد با کی روش در فرودگاه خیلی بد بوده با توجه به اینکه پرداخت مالیات بر عهده کی روش نیست! در ضمن الان مثلا کرار خیلی جریمه شده؟!
عادات داریم قضاوت کنیم آن هم نادانسته.....