سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

موافقت هیات مدیره برای ماندن قلعه‌نویی

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 417267
معاون اجرایی باشگاه استقلال با بیان اینکه قلعه‌نویی تا پایان فصل با قدرت به کارش ادامه خواهد داد گفت: تمام اعضای هیات مدیره متفق القول هستند که قلعه نویی فصل آینده به عنوان سرمربی استقلال کار کند.
به گزارش جهان، علی نظری جویباری در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و اعضای کادر فنی و بازیکنان تلاش می کنند بتوانند پنج بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر گذاشته و همچنان امید به قهرمانی داشته باشند. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد و همین اتفاقات می تواند برای یک تیم خوب و برای تیم دیگری غیرقابل هضم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی در پایان فصل از استقلال خواهد رفت یا خیر گفت: درحال حاضر که وی تا پایان لیگ با قدرت کارش را در استقلال ادامه خواهد داد و در جلساتی که ما با اعضای هیات مدیره داشتیم تمامی اعضا متفق القول هستند تا قلعه نویی فصل آینده نیز در استقلال حضور داشته باشد و تیمی با قدرت را راهی مسابقات کند.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان گزینه های بعدی فصل آینده استقلال هستند گفت: استقلال خانه این دو نفر است و آنها سال ها برای استقلال زحمت کشیده اند اما پرویز مظلومی برای دیدن افشارزاده به باشگاه آمد و متاسفانه بعد از رفتن وی شایعه سرمربیگری فصل آینده او در استقلال مطرح شد. درخصوص منصوریان هم باید بگویم که اصلا صحبتی در این خصوص نشده است و این شایعات معمولا برای اکثر تیم ها در پایان فصل وجود دارد.

نظری جویباری درخصوص وضعیت مالی باشگاه نیز گفت: درچند وقت اخیر و با توجه به اینکه گفته می شود قرار است تیم های استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی شوند با هر اسپانسری که صحبت می کنیم نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم چرا که بحث خصوصی سازی مانع از این کار می شود.

وی تاکید کرد: اما قرار است که چهارم یا پنجم اردیبهشت ماه وضعیت دو تیم مشخص شود و امیدواریم هرچه زودتر بحث خرید این دو باشگاه به پایان برسد تا تکلیف این دو تیم معلوم شود. مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره همه در تلاش هستند تا مشکلات مالی استقلال زودتر مرتفع گردد تا ما بتوانیم با پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی از شرمندگی آنها بیرون بیاییم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *