دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱
قالیباف:

همه باید در سازندگی خرمشهر سهیم باشیم

دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب: 416970
شهردار تهران، گفت: خرمشهر نماد ملی ، دفاع مقدس و مرکز مقاومت کشور است بنابراین همه وظیفه داریم برای سازندگی این شهر هزینه کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا با اشاره به اقدامات انجام شده در خرمشهر، گفت: متاسفانه کارنامه ۳۰ سال دولت های قبل ما، وضعیت فعلی خرمشهر است که برازنده ما نیست و ما با احتساب همه صحبت ها گفتیم به عنوان کسانی که به خرمشهر دین داریم این اقدامات را بر اساس مقررات و بهترین شکل انجام دهیم.

وی خطاب به احمد حکیمی پور افزود: ما به طور حتم خارج از ضوابط شورا پول را خارج نمی کنیم ولی یک "اگر" هم وجود دارد که اگر دولت و وزارت کشور تایید کنند می توانیم. ما در اولین جلسه وزیر کشور را با خود به خرمشهر بردیم و اینگونه نبود که سرخود کاری انجام دهیم.

شهردار تهران تصریح کرد: رسیدگی به خرمشهر یک وظیفه ملی برای ما است چرا که این شهر نماد ملی ، دفاع مقدس و مرکز مقاومت برای ما است که خود تهرانی ها هم این امر را قبول دارند پس وظیفه داریم برای سازندگی خرمشهر هزینه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: روزی که این بحث در شورا مطرح شد تمام اعضا موافقت خود را اعلام کردند و من تقاضایم این است که این کار را با قدرت ادامه دهیم.

قالیباف متذکر شد: یک سال ما به جای اینکه هزینه تبلیغات آزاد سازی خرمشهر را بدهیم این بودجه را صرف خرید آب سرد کن برای مردم خرمشهر کردیم و امروز کودکان این شهر آب خنک و گوارا می نوشند این بهتر از آن است که بگوییم خرمشهر را خدا آزاد کرد ولی کودکان آن جا تشنه باشند.

شهردار تهران اضافه کرد: اگر روزی جمعیت خرمشهر ۳۶ میلیون بود امروز ۷۵ میلیون نفر است و باید گفت همه در سازندگی آن باید سهیم شویم.

قالیباف خطاب به حافظی گفت: امروز ۳ میلیون تن کالا از خرمشهر وارد می شود ولی تنها زباله های آن عاید شهروندان می شود . ما باید منطقه آزاد را در خرمشهر فعال کنیم ،من از وزیر کشور قول گرفتم که پایانه خرمشهر هم برای خود این شهر باشد. از این طریق است که می توان این شهر را به رونق رسانید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Japan
مگه خرمشهر هنوز خراب است؟؟؟؟؟؟؟؟؟