دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

«یادگاران احمدی روشن» به چاپ نهم رسید

شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 416610
در روزهای گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای کتاب یادگاران شهید احمدی روشن توسط انتشارات روایت فتح تجدید چاپ شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کتاب «یادگاران ۲۲: احمدی روشن» با موضوع خاطرات کوتاه از شهید احمدی روشن برای نهمین بار تجدید چاپ شد.

مجموعهٔ «یادگاران» راهی است به سرزمینی نسبتا بکر میان تاریخ و ادبیات، میان واقعه‌ها و باز گفته‌ها. خواندنشان تنها یادآوری است، یاد آوری این نکته که مرد‌ها بوده‌اند و و این واقعه‌ها رخ داده‌اند نه در سال‌ها و جاهای دور، در همین نزدیکی...! در این مجموعه می‌توان با صد خاطره، با شهید همراه شد.

در این کتاب می‌خوانیم:

«مصطفی هنوز پسر بچه بود که جنگ تمام شد، اما عشق مردان جنگ ردی در زندگی‌اش گذاشت سرخ، از جنس پایداری. غیر از این‌ها، مصطفی یک جوان امروزی بود: در دانشگاه شریف درس خواند، زن و بچه و زندگی‌اش را دوست داشت، خوش تیپ می‌گشت، ماشین خوب سوار می‌شد و اهل سرعت و هیجان بود.

بعد از دانشگاه برای کار رفت سازمان انرژی اتمی. از پست کار‌شناس شروع کرد و وقتی که شهید شد، معاون بازرگانی سایت نطنز بود.

این‌ها همه سرفصل‌های زندگی مصطفی است، اما این کتاب صد تصویر ساده از جوانی است که شهادت را جدی گرفته بود.»

«یادگاران ۲۲: احمدی روشن» به کوشش «مرتضی قاضی» با قیمت ۴۵۰۰ تومان با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه از سوی انتشارات «روایت فتح» به چاپ نهم رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *