جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

قلعه‌نویی:محکوم به برد هستیم

پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 416418
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدارهای باقی مانده این تیم در لیگ برتر از اهمیت فراوانی برخوردار است، تاکید کرد: ما برای رسیدن به بالای جدول محکوم به برد هستیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: من قبل از هر چیزی درگذشت دو خبرنگار زحمتکش را تسلیت عرض می‌کنم. اسلامی انسان بسیار خوبی بود که بر خلاف برخی از آقایان خبرنگار، به آن هدف و کاری که داشت واقعا اعتقاد معنوی داشت. او برای شخصیت و کارش ارزش قایل بود و هیچ وقت حاشیه سازی نکرد و برخلاف آقایان عمر و عاصی که همه کاره ورزش مملکت شده اند و به خاطر ارتباطاتی که در تلویزون و روزنامه ها دارند برای فوتبال تصمیم می گیرند سالم کار می کرد و صورت بشاشی داشت.
 
وی افزود: درباره بازی باید بگویم که برخلاف بازی قبل که بسیار خوب کار کردیم و به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی در شروع کار داشتیم این بار تمرینات خوبی داشتیم. ضمن اینکه کرار هم به ما می‌تواند کمک کند. ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته است اما ما برای رسیدن با بالای جدول محکوم به برد هستیم.
 
سرمربی استقلال ادامه داد: بچه‌های ما با انگیزه هستند و برخلاف هفته‌های گذشته تمرینات خوبی داشتیم ولی در نهایت نتیجه دست خدا است. البته در تمرینات خود تغییراتی نداشتیم و تنها تعدادمان اضافه شده است. تمرینات ما پیش از بازی عین گذشته بوده و تنها شاخ و برگ آن اضافه شده است.
 
قلعه‌نویی درباره تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: این تیم فوتبال را با حوصله بازی می‌کند و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. اگر ارتباط بین هافبک‌ها و مهاجمان این تیم را قطع کنیم و مالکیت توپ را بر عهده بگیریم، می‌توانیم نتیجه بگیریم. در نهایت باید بگویم که ذوب آهن مدیرعامل خوبی مثل آذری و مربی کاربلدی مثل گل‌محمدی دارد. ما نباید نقش آذری را که این تیم را به در آسیا به فینال لیگ قهرمانان برده بود فراموش کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم شما چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: ما هنوز نا امید نیستیم. شش بازی باقی مانده برای ما مثل جام حذفی شده است. کاری به دیگر دیدارها نداریم ولی بازی‌های خودمان را باید ببریم. در این فصل به ما ظلم شده است. از ابتدای فصل یک بار هم نتوانستیم با ترکیب کامل تمرین یا بازی کنیم.
 
سرمربی استقلال ادامه داد: قبل از بازی با اتریش به ما گفتند که یعقوب کریمی را به اتریش بفرستید در حالی که او مصدوم بود. آن آقایانی که لیگ را می‌بینند گردانی و جماعتی آماده را در اختیار داشتند ولی چشم به کریمی مصدوم ما داشتند. من گفتم اگر صحبت کنم مثل باخت عراق همه چیز را به گردن ما می اندازند. واقعیت این است که در این دو سه سال علیه من پروژه سازی کردند تا هیچ وقت شرایط خوبی نداشته باشیم. وقتی به ما گفتند که یعقوب کریمی را می خواهیم به ماجدی گفتم که مطمئنی او را می خواهند؟ یعقوب کریمی بازیکن بزرگی است ولی مصدوم بود.
 
قلعه‌نویی تاکید کرد: هنوز چیزی تمام نشده است و بازی با ذوب آهن می‌تواند استقلال را به جدول بازگرداند. شاید یک روز ما در استقلال نباشیم ولی یک روز این اتفاقات بر ملا می‌شود که چه خیانت‌هایی کردند تا قلعه‌نویی در استقلال نتیجه نگیرد.
 
وی درباره یاران محروم و مصدوم خود گفت: بازیکن مصدوم ما را بردند آنجا ولی نگذاشتند برگردد درحالی که بازیکن سپاهان را باز گرداندند. کریمی در آنجا حتی تمرین نکرد و فضا را دیکتاتوری کرده بودند. البته ما در این بازی خرسندنیا را در اختیار نخواهیم داشت. ولی کریمی مصدوم است.
 
از سرمربی استقلال پرسیده شد که کدام خبرنگار عمر و عاصی است، که گفت: همه ایران می‌دانند او چه کسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *