يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱۳
۶
هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

غرش نفت و پرسپولیس و توقف تراکتور

پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 416399
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی خوش‌یمن بود و چهار نماینده ایران در این رقابت‌ها ، دو برد و یک تساوی کسب کردند و یک باخت در کارنامه آنها به ثبت رسید.
غرش نفت و پرسپولیس و توقف تراکتور
 سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا : هفته چهارم رقابتهای مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد که تیمهای تراکتورسازی، نفت، پرسپولیس و فولاد برابر حریفان عربستانی خود به میدان رفتند و به دو برد ،یک تساوی و یک شکست برابر تیم های عربستانی بدست آوردند.

تیمهای نفت و پرسپولیس تیمهای پیروز این هفته مقابل حریفان عربستانی بودند که دو برد شیرین را مقابل آنان کسب کردند .

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی خوش‌یمن بود و چهار نماینده ایران در این رقابت‌ها به دو برد و یک تساوی کسب کردند و یک باخت در کارنامه آنها به ثبت رسید.

در این هفته از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با برگزاری ۱۶ دیدار به پایان رسید تا دور رفت این رقابتها بصورت رسمی به پایان برسد، و تیمهای درحالیکه پرسپولیس و نفت از بین تیم‌‎های ایرانی در گروه خود صدرنشین هستند.

جالب این که سهم چهار نماينده ايران در دور سوم ليگ قهرمانان آسيا تنها ۴ امتیاز بود که با برد نفت و تساوی قولاد به دست آمد البته باخت پرسپولیس و تراکتور تلخ بود.

تساوی تلخ تراکتورسازی و الاهلی عربستان

از چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الاهلی بود که در پایان این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار لوسیانو ادینیو (۵۹) و شاهین ثاقبی (۷۷) برای تراکتور و عمر السوما (۷۳) و (۹۰) برای الاهلی گلزنی کردند.
در این دیدار برای تراکتور‌سازی حامد لک، میرهانی هاشمی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو به سرمربیگری تونی اولیویرا به میدان رفتند.

کریستین گروس سمربی الاهلی برای این دیدار المایوف، محمد عبدول شافی، هاساوی، السبحی، الموسی، باخاشواین، البساس، المقاوی (۴۶ المعاشر)، الجسیم، العبدالله و السماح را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

در جدول رده بندی گروه D تیم الاهلی با 8 امتیاز در صدر است، الاهلی امارات 5 امتیاز دارد و نسف قارشی و تراکتورسازی نیز با 4 امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند.

صعود نفت تهران به صدر جدول گروه B
آتش بازی نفت مقابل حریف سعودی
نفت تهران دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه B از ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف حریف عربستانی رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان منصوریان خاتمه یافت.

گل‌های بازی را وحید امیری در دقیقه ۷۵ و و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۳ و رضا علی‌یاری در دقیقه ۹۰ + یک برای نفت تهران به ثمر رساندند.

منصوریان در نیمه اول این نفرات را روانه میدان کرد:

علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی ۱۱ بازیکن تیم نفت در بازی امشب مقابل الشباب عربستان هستند.

نیمه دوم با حملات دامنه‌دار الشباب آغاز شد اما بعد از دقایقی این نفت بود که توپ و میدان را در دست گرفت و توسط وحید امیری در دقیقه ۵۷ به گل رسید البته شماره ۹ نفت لحظاتی پیش هم دروازه حریف را فرو ریخته بود که با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

در ادامه بازی هم نفت تهران با تعویض ارسلان مطهری به ضد حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۸۳ به گل دوم رسید و در ادامه رضا علی یاری دیگر تعویضی نفت در دقیقه ۹۱ گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت این مصاف با ۳ گل به سود نفت تهران در ریاض خاتمه یافت تا شاگردان منصوریان با ۷ امتیاز به صدر جدول صعود کنند.

در جدول گروه B نفت با ۷ امتیاز در صدر و العین با ۶ امتیاز در مکان دوم و پاختاکور با ۵ امتیاز در جایگاه سوم و الشباب با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

برد شیرین پرسپولیس مقابل النصر عربستان

پرسپولیس در روزی که ۱۰۰ هزار هوادار را در آزادی حامی خود می‌دید، در غیاب درخشان و مقابل چشمان برانکو النصر را شکست داد تا صعود خود را تا حد زیادی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تضمین کند.
در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران در حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود که این دیدار در پایان با یک گل به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار شاهد بازی متعادلی از سوی دو تیم بودیم اما پس از آنکه دقایقی از آن گذشت این بازیکنان النصر بودند که روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند تا بتوانند دروازه این تیم را باز کنند. با گذشت زمان پرسپولیس از لاک دفاعی خارج شد و بازیکنان این تیم سعی کردند چند فرصت خوب روی دروازه این تیم خلق کنند اما هیچ کدام از موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان پرسپولیس بهتر از حریف خود بازی می کرد که در دقیقه ۶۱ روی ضربه پنالتی مهدی طارمی گل اول را وارد دروازه این تیم کردند.

پرسپولیس با این برد 9 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول گروه A را تثبیت کرد. سرخپوشان اگر در بازی بعدی مقابل لخویای قطر بتوانند در زمین حریف حتی به تساوی نیز برسند، صعودشان را قطعی خواهند کرد.
 
   در گروه اول پرسپولیس با 9 امتیاز در صدر است، لخویا با 7، النصر با 5 و بنیادکار با 1 امتیاز در رده های بعدی ایستاده اند.

باخت فولاد مقابل الهلال عربستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست شد.
فولاد خوزستان و الهلال عربستان در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود الهلال عربستان به پایان رسید.

در نیمه اول بازی متعادلی را از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم. البته فولاد خوزستان یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست از آنها بهره ببرد.

در شروع نیمه دوم و دقیقه ۴۶ در اولین حمله الهلال عربستان ارسال الدوساری از جناح راست با ضربه سر شیرجه‌ای ناصر الشمرانی همراه شد تا اولین گل بازی به ثمر برسد.

در ادامه بازی بازهم الهلالی‌ها به حملات خود ادامه دادند. تا اینکه روی اشتباه ساسان انصاری یاسر الشهرانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دروازه فولاد خوزستان را برای بار دوم باز کرد.

داور این بازی با مساریچ از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

فولاد خوزستان در این مسابقه با ترکیب علی سلیمی، احمد آل نعمه، مساریچ، یوسف وکیا، امید خالدی، بهمن کامل، ساسان انصاری (۷۸ احمدی)، چاگو، اسماعیل شریفات، محمد قاضی و نونگ (۷۶ حبیب‌نژاد) به میدان رفت.

فولاد خوزستان که با کمبود بازیکن روبرو است امروز فقط ۶ بازیکن روی نیمکت داشت.

فولاد خوزستان در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بدون قبول شکست و فقط به خاطر تساوی و گل خورده بیشتر در خانه مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. شاگردان اسکوچیچ در سه دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا هم شکست نخورده بودند تا طلسم نباختن‌های آنها در آسیا توسط الهلال عربستان شکسته شود.
در دیگر دیدار این گروه لوکوموتیو تاشکند با نتیجه ۵ بر صفر از سد السد قطر گذشت. در پایان روز چهارم این رقابت‌ها در گروه سوم الهلال با ۱۰امتیاز صدرنشین است، لوکوموتیو تاشکند و السد قطر با ۴ امتیاز در رده دوم و سوم گروه و فولاد خوزستان با ۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

فولاد خوزستان در دیدار بعدی خود روز سه‌شنبه اول اردیبهشت به مصاف السد قطر می‌رود و لوکوموتیو تاشکند میزبان الهلال است.

برنامه بازیها گروه A
 
چهارشنبه 2 اردیبهشت
 
بنیادکار ازبکستان - النصر عربستان؛ ساعت 18:30
 
لخویا قطر - پرسپولیس ایران؛ ساعت 20
 
چهارشنبه 16 اردیبهشت
 
پرسپولیس ایران - بنیادکار ازبکستان؛ ساعت 18:30
 
النصر عربستان - لخویا قطر؛ ساعت 22:20
گروه B
 
چهارشنبه 2 اردیبهشت
 
نفت ایران - پاختاکور ازبکستان؛ ساعت 19
 
الشباب عربستان - العین امارات؛ ساعت 22:10
 
چهارشنبه 16 اردیبهشت
 
پاختاکور ازبکستان - الشباب عربستان؛ ساعت 18
 
العین امارات - نفت ایران؛ ساعت 20

گروه C
 
سه شنبه 1 اردیبهشت
 
لوکوموتیو ازبکستان - الهلال عربستان؛ ساعت 19
 
السد امارات - فولاد ایران؛ ساعت 20:30
 
سه شنبه 15 اردیبهشت
 
فولاد ایران - لوکوموتیو ازبکستان؛ ساعت 17:30
 
الهلال عربستان - السد قطر؛ ساعت 22:25

گروه D
 
سه شنبه 1 اردیبهشت
 
تراکتورسازی ایران - نسف قارشی ازبکستان؛ ساعت 18
 
الاهلی عربستان - الاهلی امارات؛ ساعت 22
 
سه شنبه 15 اردیبهشت
 
نسف قارشی ازبکستان - الاهلی عربستان؛ ساعت 19:30
 
الاهلی امارات - تراکتورسازی ایران؛ ساعت 20:10
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودی
ایول به نفت، پرسپولیس که حال سعودی ها رو گرفتن
محسنی
البته تیم تراکتور بدشانسی اورد و دقیقه 90 برد رو از دست داد
رامتین
با اومدن برانکو دیگه پرشپولیس زلزله هم میاد
بارانی
بعد از صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی به سر مربی گری برانکو به ایشان تابعیت ایرانی داده شد. بنابراین اکنون که برانکو به کشور مودش برگشته باید گفت که خوش آمدی. ضمنا ظاهرا ایشان هنگام ورود به ایران اشکش هم درآمده. عکس که این طوری گواهی می دهد.
میثم
استقلالیم اما امروز پرسپولیس نماینده ی ایران بود و خوشحالم که پوزه ی تیم عربستان رو به خاک مالید. ان شاالله فتح شبه جزیره ی عربی و خون به جگر کردن وهابیون
حسين
United States
واقعا درود بر غيرت و شرف بازيکنان و طرفداران پرسپوليس و همچنين منصوريان و بازيکناش که حال اين عربستانيارو گرفتن (يک استقلالي هستم)