کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زننده گل به النصر عربستان: غرور ما را جریحه‌دار کرده بودند

19 فروردين 1394 ساعت 22:02

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت النصری‌ها در بازی رفت غرور آنها را جریحه‌دار کرده بودند و این انتقامی بود از رفتار آنها در آن بازی.


به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه موفق شد در گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تک گل مهدی طارمی مقابل النصر عربستان به برتری برسد.

طارمی در پایان این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم چنین تعداد تماشاگری را به ورزشگاه بیاوریم. خودم شوکه شدم. این تماشاگران باعث شدند بازی را ببریم. من به نوبه خودم سهم کوچکی در این برد داشتم و گل زدم و باعث پیروزی پرسپولیس شدم.

وی در خصوص شادی پس از گل اظهار کرد: ما شکست در عربستان را تلافی کردیم. هر کسی یک نوع خوشحالی دارد. آنجا غرور ما را جریحه دار کردند. حق ما شکست سه بر صفر نبود. خدا را شاکرم که توانستم گل بزنم و شادی کردم. سر ما را در عربستان بریدند و خدا را شکر که توانستیم تلافی کنیم.

طارمی در پایان گفت: دو روز دیگر روز زن است و به همه مادران تبریک می گویم. ما با رمز یازهرا در بازی حاضر شدیم و حضرت زهرا کمکمان کرد.

وی در خصوص نوع ضربه پنالتی اش گفت: من از قبل از ضربه فکر چیپ زدن را داشتم و یاد علی کریمی افتادم. از مادرم خواستم دعا کند تا توپم وارد گل شود.


کد مطلب: 416344

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/416344/زننده-گل-النصر-عربستان-غرور-جریحه-دار-کرده-بودند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com