يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱
برانکو در بازگشت به ورزشگاه خاطره‌ساز تشویق شد

حضور 100 هزار نفری در آزادی

پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 416322
برانکو ایوانکوویچ و حسین هدایتی از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی مورد تشویق قرار گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان که از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده را ۱۰۰ هزار هوادار از نزدیک تماشا می‌کنند.

برانکو ایوانکوویچ و حسین هدایتی به همراه محمدحسین نژادفلاح در جایگاه VIP حضور یافتند. برانکو و هدایتی به شدت مورد تشویق هواداران واقع شدند.

همچنین چند تن از پیشکسوتان سرخ‌پوشان از جمله کریم باقری، مهرداد میناوند، علی کریمی، بهروز رهبری فرد، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده و مجتبی محرمی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور دارند.

احسان حدادی، بهداد سلیمی، احسان روزبهانی و احسان علیخانی از دیگر افرادی هستند که در جایگاه ویژه بازی را می‌بینند.

حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه نیز از جمله نکات جالب این دیدار است چرا که مدت‌ها بود سکوهای خالی ورزشگاه‌های فوتبال ایران ناراحت کننده بود.

در بازی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ که با تک گل محمد نصرتی به سود ایران خاتمه یافت و صعود مستقیم ایران را رقم زد برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته بود و او پس از ۱۰ سال بار دیگر به این ورزشگاه آمده و این بار هم آزادی پر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
ورزشگاه آزادی فوق فوقش 75 هزار نفر ظرفیت دارد تا کی میخواید غلو کنید!