پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

رای پورعلی گنجی صادر شده است

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 416079
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازیکن نفت تهران ۴۵ روز پیش صادر و از سوی سازمان لیگ به این باشگاه ابلاغ شده است.
به گزارش جهان به نقل از سایت سازمان لیگ، اسماعیل حسن زاده در مورد صادر نشدن رای مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم نفت، گفت: با توجه به انجام بازی تیم‌های نفت تهران و پیکان تهران در روز ۲۳ بهمن ۹۳ و رسیدن گزارش این بازی به این کمیته در روز ۲۶ بهمن، بعد از بررسی‌های سوابق این بازیکن باتوجه به ملی پوش بودن و نداشتن سابقه انضباطی درنهایت در روز ۵ اسفند رای نهایی یک جلسه محرومیت نامبرده تایپ، امضا و صادر شد.

این مقام مسئول افزود: در نهایت رای صادره در روز ۹ اسفند ۹۳ از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه نفت ابلاغ شد. متاسفانه برخی مطبوعات و رسانه‌ها با علم به اینکه ۴۵ روز پیش این رای صادره شده مدعی هستند که رای صادر نشده است.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد:این موضوع که کمیته انضباطی رای نداده است دروغ است و خداوند همه ما را هدایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *