يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مبلغ وام‌بلاعوض مسکن مهر پرند اعلام شد

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 415777
عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان این‌که حداقل وام بلاعوض پروژه‌های مسکن مهر پرند ۲ و حداکثر آن ۵ میلیون تومان است، گفت: این اقدام بر اساس درخواست هیات مدیره و موافقت وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.
به گزارش جهان، سیدعلی اکبر طاهری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد:در بحث آماده‌سازی بر اساس بخشنامه‌ دولت که به تایید وزیر راه و شهرسازی رسید به پیشنهاد شرکت عمران پرند، مجمع مصوب کرد بخشی از بحث آماده‌سازی مسکن مهر را از متقاضیان دریافت نکنیم و آنرا از منابع داخلی شرکت عمران پرند تامین کنیم.

وی با اشاره به این‌که نیمه دوم اسفند سال گذشته این مصوبه را از مجمع گرفتیم، تصریح کرد: حداقل وام بلاعوض ۲ میلیون تومان و حداکثر آن ۴ تا ۵ میلیون تومان است. به‌عنوان مثال در پروژه فاز ۶ کوزو که ارزش افزوده دارد آورده متقاضیان ۲ میلیون تومان کاهش می‌یابد، اما در پروژه‌ای مانند هسا که هزینه آماده‌سازی به حدود ۱۰ میلیون تومان می‌رسد متقاضیان حدود ۵ میلیون تومان را بابت آماده‌سازی پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان این که وام ۵ میلیون تومانی (افزایش وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان) به چند پروژه پرداخت شده است، گفت:قرارداد متمم پروژه‌های کلان با بانک در دفترخانه انجام شده و یک سری مبالغ به حساب مسدودی شرکت آمده است که بر اساس پیشرفت فیزیکی و صورت وضعیت پول در وجه پیمانکاران آزاد می‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان این‌که سال ۹۴ سال خوبی برای شهر پرند است، افزود: هم این‌که وام تخصیص یافته و هم این‌که کاهش قیمت در مباحث مربوط به آماده‌سازی محقق شده است.

به گفته طاهری، وام‌های بلاعوض از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند (فروش زمین یا تهاتر با پیمانکاران) تامین می‌شود.

وی با بیان این‌که متعاقبا برای واحدهای آماده پیامک تحویل واحدها ارسال می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان وزارت نیرو و نفت باید به مسکن مهر کمک کرده و کنتورهای آب، برق و گاز واحدهای آماده را نصب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *