جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱۱

سودجویی‌انتخاباتی اصلاح طلبان از بیانیه‌لوزان

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 415645
وزیر دولت اصلاحات معتقد است: با توجه به روند نزدیکی اصلاح‌طلبان به دولت اصلاح‌طلبان از پیش برنده انتخابات مجلس هستند، کسی که خوب بتواند میوه‌های توافق لوزان را بچیند، برنده بیانیه لوزان در عرصه داخلی است!
سودجویی‌انتخاباتی اصلاح طلبان از بیانیه‌لوزان
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات در گفت‌و‌گویی درباره تفاهم لوزان اظهار داشت: همگان به درستی اطلاع دارند که بیانیه لوزان معادلات روابط بین الملل و بهتر بگویم معادلات کشور‌ها با ایران و یکدیگر را دچار تحول کرد که خوب از یک چنین مذاکراتی این امر بعید نبود؛ بیانیه لوزان و مذاکرات موفق ایران و ۵+۱ نقشه انتخابات پایان سال ۹۴ را ترسیم کرد.

خرم ادامه داد: از‌‌ همان ابتدای سال ۹۴ ما شاهد تحولات عمیقی در قالب گروه‌های سیاسی هستیم. من فکر می‌کنم جناح نزدیک به دولت به واسطه موفقیت در مذاکرات هسته‌ای دست بالا را در معادلات سیاسی ایران داشته باشد. اولین معادله سیاسی‌‌ همان انتخابات است. با توجه به روند نزدیکی اصلاح طلبان به دولت در طی دو سال اخیر به جرات می‌توانم ادعا کنم از پیش برنده انتخابات مجلس اصلاح طلبان هستند. کسی که خوب بتواند میوه‌های توافق لوزان را بچیند، برنده بیانیه لوزان در عرصه داخلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
این جماعت متوهم اصلاح طلب هنوز از این اخلاق زشت خود دست برنداشته و از فتنه 88 درس نگرفته اند و باز هم در پی فرصتی دیگر می خواهند .... البته وقتی جناب رییس جمهور محترم بلافاصله پس از مصاحبه در مورد توافق هسته ای، سخن از انتخابات مجلس می کند طبیعی است که چراغ سبزی (تاکید می شود سبز) را به اصلاح طلبان افسادطلب نشان می دهد و آنها هم به خود اجازه می دهند تا این نوع افاضات پیش از موعد و برنده شدن در انتخابات را بکنند.
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن در مورد انتخابات مجلس در وسط مصاحبه توافق نامه هسته ای مصداق ماهی گرفتن از آب گل آلود بود.
ناآشنا
شتر درخواب بیند پنبه دانه !!!!!!!
من میگم بیاید یک کاری کنید،
برای اینکه رای بیارید چ.ب بزارید لای چرخ دولت، به معیشت مردم بیشتر آسیب بزنید!
آخ یادم نبود تا الان هم داشتید همین کارو میکردید!
این نان به نرخ روز خورها وقتی دولت موفقیتی ندارد می گویند روحانی اصلاح طلب نیست وفقط یک رحم اجاره ای است وقتی بوی کباب به مشامشان می رسد می گویند ما به دولت نزدیکیم خداوند همه عاشقان ثروت وقدرت را که به خون شهدا خیانت می کنند را نابود کند
Iran, Islamic Republic of
پس این خبر راست بوده !!! که در جلسات قبلی آقای ظریف به آمریکاییها و اروپاییها گفته بود کوتاه بیایید که اگر تحریمها در زمان ما برداشته نشود دوباره افرادی مثل احمدی نژاد رای میارن
وامصیبتا که امور کشور به دست چه کسانی است
ایرونی
هر وقت فتنه ۸۸ از یاد ملت بره اونوقت میتونید امید بازگشت به عرصه سیاست رو داشته باشین.
Iran, Islamic Republic of
چطوریه که طرف مقابل از هر فرصت کوچک و بی ارزشی استفاده می کرد و دوستان اصول گرا ساکت بودند ولی انتظار دارید که دستاورد به این بزرگی و صلح با دنیا که در دین اسلام هم به ان اشاره شده مورد استفاده اصلاح طلبان عزیز و محترم که همیشه در پی سعادت این ملت و مملکت هستد نباشد ؟
منتظر
در کجای اسلام صلح با شیطان اومده
نکنه منظورت از اسلام صحبتهای چرچیل شیطان صفت بود که گفت گاهی باید با شیطان هم کنار اومد؟!!
Romania
شما برو ایات قران رو در خصوص برخورد پیامبر با کفار بخون، بعد راجع به نظر اسلام افاضه کن
پیشنهاد من به همه دوستان این است که فیلم من روحانی هستم و مذاکرات اقای ظریف با البرادعی را مشاهده کنید تا بیشتر به ذات این جریان افساد طلب پی ببرید