جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۵

واکنش سیما به انتقاد از "در حاشیه"

يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 415626
مدیر شبکه سه درباره انتقاداتی که از سوی جامعه پزشکان به سریال «در حاشیه» صورت گرفته، گفت: این سریال به هیچ وجه قصد توهین به هیچ قشری را ندارد و به نظرم منتقدان جامعه پزشکی در این باره عجولانه قضاوت می‌کنند.
به گزارش جهان، «سید غلامرضا میرحسینی» در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که از سوی جامعه پزشکی انتقادات بسیاری به سریال جدید مهران مدیری شده و حتی امکان برگزاری تحصن در این باره وجود دارد، واکنش تلویزیون درباره این اقدامات چیست؟ گفت: تمام تلاش ما در تولید این اثر ایجاد فضایی شاد برای مردم بوده است و به هیچ عنوان قصد توهین و جسارت به هیچ قشری مد نظر ما نبوده و نیست.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دوستان منتقد این سریال عجولانه قضاوت می‌کنند و اگر بدون تعصب به محتوای اثر نگاه کنند، متوجه می‌شوند که «در حاشیه» به هیچ کس توهین نمی‌کند.

میرحسینی تصریح کرد: از زمان آغاز پخش سریال تا الان خوشبختانه حمایت مردم بسیار خوب بوده و استقبال بسیاری صورت گرفته است. من هم خطابم به دوستان این است که سریال را ببینند و لذت ببرند. در این میان برای ما نظر مردم از اهمیت بیشتر و بالاتری برخوردار است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر پخش فاز اول سریال «در حاشیه» به روال عادی و روتین خود ادامه دارد و برای فازهای بعدی هم در زمان پخش تصمیم‌گیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقیقته دیگه ... شما از هر دانشجو پزشکی بپرسی واس چی اومدی این رشته میگه فقط پول البته نه همشون ولی اکثریت بیشتری ...
محمد حسين
United Kingdom
با سلام لطفا به گوش مسئولين صدا و سيما برسانيد كه ما مردم شما رو حمايت ميكنيم و قرار نيست كه با ساختن هر سريالي يه عده باين و اعتراض كنن خواهش مي كنم براي يكبار كه شده و براي جلوگيري از اينگونه بي نظمي ها با استحكام بيشتر اين سريال رو پخش كنيد . در ضمن من خودم از كسائي بودم كه بيمارستان تامين اجتماعي رفتم و دكتر متخصص مرا ويزيت كرد و با پرروئي تموم گفت كه من تو اين بيمارستان عمل نمي كنم و اگه مي خواي بيا مطب و هزينه رو پرداخت كن تا عملت كنم و حتي اين موضوع رو به رئيس بيمارستان رساندم ولي ايشون هم نتونست كمكي بكنه .
سعید
Iran, Islamic Republic of
با عقیده بنده مخالفان حق دارند . این سریال طنز همه اش لودگی است متاسفانه آقی مهران مدیری با اسعدادی که دارد می توانست از طنز به نحو مناسبتری استفاده میکرد واقعا در طول سریال مخاطب با یک عده آدم مریض روانی مجبور است موضوع سریال را که آب زیادی در آن کرده اند یا تحمل کند و یا با حالتی روانی به کانال دیگری برود . خدا رحمت کند چارلی چاپلین را که با هنر طنز یک دنیا مفاهیم انسانی را به مخاطبان مشتاق از هر سن و قومیت القاء میکرد .چرا ازآو طنز را فرا نمیگیریم ؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما لطف كن اجالتاً متن خودت رو يه بار ديگه بخون غلطاش رو بگير بعد هم بزن اون كانال !!!!
ش-ف
در سریال های ماه رمضان فرار بیمار از بیمارستان جای تعجب دارد و انگار مسئله ای عادی است .
منتقدین به ، در حاشیه لطفا به این موضوع هم دقت کنند .
با تشکر.