شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

افزایش فروش کتب‌ اسلامی در فرانسه

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 415507
از زمان وقوع حملات ژانویه گذشته که منجر به کشته شدن ۱۷ نفر در فرانسه شد، میزان فروش کتاب‌های اسلامی در فرانسه افزایش قابل توجهی داشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، از پس از وقوع حملات ژانویه گذشته که منجر به کشته شدن ۱۷ نفر در فرانسه شد، میزان فروش کتاب‌های اسلامی در فرانسه افزایش قابل توجهی داشته است.

نشریه فرانسوی «لاووآ دو نور» امروز طی گزارشی از افزایش فروش کتاب‌های اسلامی در فرانسه پس از حملات ژانویه گذشته خبر داد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام اغلب کتاب‌فروشی‌های فرانسه، از زمان وقوع حملات ژانویه گذشته در فرانسه و پس از آن وحشیگری‌های گروه تروریستی داعش فروش کتاب‌های مرتبط با دین مسلمانان یعنی اسلام در این کشور به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

بنابر اعلام روزنامه فرانسوی فیگارو، حملات ژانویه ۲۰۱۵ فرانسه تقاضای زیادی درباره کتاب‌های اسلامی ایجاد کرده به گونه‌ای که فروش قرآن ترجمه شده به زبان فرانسوی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گفته «مایتو دو مونتشلین» رئیس اتحادیه ملی کتابفروش‌ها با استناد به آمار ارائه شده از سوی ۳۰ کتابفروشی بزرگ در فرانسه، میزان فروش کتاب‌های مرتبط با اسلام طی سه ماه نخست سال جاری میلادی در مقایسه با سه ماه آغازین سال ۲۰۱۴ افزایش قابل توجه سه برابری داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *