شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۳

نظر سیدحسن نصرالله درباره توافق هسته‌ای

شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 415339
درباره‌ی سرنوشت مذاکرات پرونده‌ی هسته‌ای ایران دو احتمال وجود دارد.
درباره‌ی سرنوشت مذاکرات پرونده‌ی هسته‌ای ایران دو احتمال وجود دارد. یا به اتفاق نظر دست پیدا می‌کنند یا به اختلاف می‌خورند و خدای ناکرده کار به جنگ می‌کشد. این‌ها می‌گویند حزب الله از مذاکرات نگران، سرگردان و دستپاچه و… است. اگر خدای ناکرده امور به سمت جنگ در منطقه رفت، همه باید نگران باشند. البته اگر این طور شد دیگران باید بیش از ما نگران باشند.
حالت دوم: این که به توافق می‌رسند. این را از بنده ضبط کنید. تلویزیون‌ها در حال پخش مستقیم هستند. خوب دقت کنید و صدا و تصویر را ضبط کنید. اگر توافقی بین المللی درباره‌ی پرونده‌ی هسته‌ای ایران صورت بگیرد بعد از آن گروه ما در داخل و منطقه قدرتمندتر و شرایطش بهتر خواهد بود.
 
سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در شب عاشورای محرم ۱۴۳۵
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالبه که سیدحسن نصرالله هم میداند توافق هسته ای و کم شدن چالشها به نفع جبهه مقاومت است ولی ظاهرا برخی دلواپسان این را نفهمیده اند.
Germany
مشكل از خودته كه حرف سيد حسن نصرالله رو نفهميدي
سیامک
Iran, Islamic Republic of
تفاسیر وتحلیهای توافق هسته ای رو نباید به نفع یا ضرر یک جریان یاجناح خاصی گفت.
واقعا ایوالله به این نظر (سید حسن نصرالله) که همیشه زودترین و بهترین تحلیل ها رو، حتی در خصوص مسایل مربوط به ایران رو میده.

خیلی زودتر وبهتراز بعضی مسئولهای ما