شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تور رایگان ری‌گردی ویژه نوروز ۹۴ آغاز شد

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 414316
شهردار منطقه ۲۰ گفت: تورهای نیم‌روزه ری‌گردی از امروز آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منصور کتانباف از تورهای رایگان ری گردی ویژه نوروز ۹۴ خبر داد و اظهار داشت: به‌مناسبت آغاز سال نو و آشنایی بیش از پیش شهروندان با ظرفیت های تاریخی و مذهبی شهرری، طبق روال هر ساله تورهای گردشگری شهرری برپاست و شهروندان علاقمند بدون صرف هزینه‌ای می‌توانند از این امکان گردشگری استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری نیز به‌منظور ارائه مطالب تاریخی و باستانی گروه را همراهی می‌کنند، گفت: چشمه علی، برج طغرل، گنبد اینانج، آتشکده ری، ابن بابویه و برج نقاره خانه از جمله محل های تاریخی و مذهبی تورهای ری گردی هستند.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه تورهای ری گردی به صورت نیم روزه است و از ۹ صبح تا ۱۳ و ۳۰ ادامه خواهد داشت، افزود: علاوه بر تورهای ری گردی که به‌صورت مشارکتی با اداره میراث فرهنگی شهرستان ری از امروز آغاز شده است، شهرری در چند مسیر تورهای تهران گردی نیز قرار دارد و شهروندان تهرانی می‌توانند از این تورها استفاده کنند.

کتانباف به توزیع بسته‌های فرهنگی، پذیرایی و کتابچه‌های معرفی آثار تاریخی شهرری بین گردشگران اشاره کرد و گفت: شهروندان منطقه ۲۰ که تا به امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند به مرکز ری شناسی و ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی سطح منطقه مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان یادآور شد: تورهای گردشگری تهران گردی نیز در ایام تعطیلات نوروز در شهر تهران برپاست که شهروندان علاقمند برای استفاده از آن می‌توانند به سایت مهمان تهران به آدرس http://visit.tehran.ir/ مراجعه و یا از طریق تلفن ۱۳۷ ثبت‌نام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *