سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
پس از برگزاری مراسم تدفین والده حسن روحانی مطرح شد

روایت رئیس جمهور از مادرش/ توصیه روحانی به جوانان

جوانان قدر والدین خود را بدانند/والده‌ام همواره اخبار و مسائل کشور را پیگیری می‌کرد
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 413913
رئیس جمهور گفت: جوانان باید همواره قدر پدران و مادران خود را بدانند و در خدمت به آنها بکوشند.
روایت رئیس جمهور از مادرش/ توصیه روحانی به جوانان
به گزارش جهان به نقل از فارس از سرخه، حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از برگزاری مراسم تدفین والده خود در گلزار شهدای سرخه، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: از همه مردم استان سمنان و سایر هموطنانی که در این مراسم حضور یافتند، تشکر می‌کنم و از طرف خود و خانواده آن مرحوم کمال قدردانی را از مردم کشورمان دارم.

وی ادامه داد: از همه مردم شریفی که در مراسم تشییع پیکر، قرائت نماز و تدفین والده اینجانب شرکت کرده‌اند، کمال سپاس و قدردانی را دارم؛ همچنین باید از نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، مدیران و مردم شهرستان‌ها قدردانی ویژه کنم.

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از نمایندگان مجلس، وزرا، معاونان و مسئولانی که در مراسم تدفین والده‌اش شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: یک توصیه به جوانان دارم و آن این است که قدردان پدر و مادر خود باشند و بدانند که هیچکس نعمت پدر و مادر را درک نمی‌کند، مگر روزی که آنها را از دست بدهد.

روحانی با اشاره به اینکه جای خالی مادر و پدر هیچ وقت در دل انسان پر نمی‌شود و جوانان باید قدردان والدین خود باشند، تصریح کرد: امروز مردم خوب کشورمان به نام حضرت فاطمه(س) در مسیر خاندان رسالت و نبوت حرکت می‌کنند، امیدواریم بتوانیم راه هدایت را با تمسک به سیره اهل بیت(ع) پیدا کنیم.

وی از خداوند متعال خواستار تعالی مقام همه شهدا و اموات شد و اضافه کرد: والده بنده تمام عمرش را برای اعتلای انقلاب و اسلام گذاشت و در راه خدمت به نظام بسیار تلاش کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مرحوم پیوندی همواره آخرین اخبار و مسائل کشور را دنبال می‌کرد، عنوان کرد: والده بنده از عشق به ائمه اطهار و اهل بیت(ع) آکنده بود، امیدواریم خداوند متعال وی را میهمان سفره فاطمه زهرا(س) گرداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *