يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴

درخواست یک‌وزیر برای‌واردات صدها خودرو

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 413100
روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه اش نوشت: یکی از وزرا با ارسال نامه ای، رسما درخواست واردات صدها خودروی خارجی جهت انجام هرچه بهتر امور وزارتخانه را کرده است.
درخواست یک‌وزیر برای‌واردات صدها خودرو
به گزارش جهان، بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، علی رغم تاکیدات مسئولان ارشد نظام و دستور صریح هیئت دولت مبنی بر ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی، یکی از وزرا با ارسال نامه ای، رسما درخواست واردات صدها خودروی خارجی جهت انجام هرچه بهتر امور وزارتخانه را کرده است که به نظر می رسد با توجه به حجم و نوع خودروهای درخواست شده، این نیاز وزارتخانه از طریق تولیدکنندگان داخلی قابل تامین و خریداری باشد.

دایره نظارت بر مسافرت خارجی دولتی ها وسیع تر شد


بر اساس نامه یکی از مدیران مهم نهاد ریاست جمهوری و موافقت مسئولان مربوطه، مقرر شده است با توجه به ابهامات مربوط به شمول نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت و آئین نامه اجرایی آن، بر کارکنان برخی دستگاههای زیرمجموعه دولت مانند مناطق آزاد تجاری- صنعتی و شاغلان مامور به این مجموعه ها، این کارکنان دولت نیز از مصادیق قانون نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۵ باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *