دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

مشکل جدید درخشان برای بازی در عربستان

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 412805
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را در دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان همراهی کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته سوم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه هفته جاری میهمان النصر عربستان است، دیداری که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود.

پرسپولیس در این بازی علاوه بر اینکه نمی‌تواند از فرناندو گابریل به خاطر عمل جراحی روی جمجمه استفاده کند، بابک حاتمی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا مشکلات حمید درخشان در این بازی بیشتر شود.

بابک حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد به دلیل مصدومیتی از ناحیه انگشت پای راست، تنها می‌تواند پرسپولیس را در این سفر همراهی کند اما نمی‌تواند مقابل النصر به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در دو دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های لخویا قطر و بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *