سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۳
۳

گابریل و خانواده اش در بیمارستان +عکس

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 412744
نگرانی دختر ۴ ساله گابریل در نوع خود جالب به نظر می رسید. او آنقدر از نظر عاطفی به پدر وابسته است که با گریه فراوان مادرش را راضی کرد تا او را به بیمارستان برساند.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، فرناندو گابریل بعدازظهر روز گذشته توسط پزشک متخصص فک و صورت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از رفع بیهوشی با خانواده‌اش دیدار و گفتگو کرد.

همسر و دو دختر گابریل پس از عمل جراحی بر بالین وی حضور یافته و با او دیدار و گفتگو کردند. گابریل از خانواده‌اش درخواست کرد نگران نباشند و برای استراحت به منزل بازگردند.

در این میان نگرانی دختر ۴ ساله گابریل در نوع خود جالب به نظر می رسید. او آنقدر از نظر عاطفی به پدر وابسته است که با گریه فراوان مادرش را راضی کرد تا او را به بیمارستان برساند.

آخرین اخبار از این هافبک برزیلی حاکی از آن است که او حداقل تا پایان لیگ نمی تواند در میادین حاضر شود. گفتنی است گابریل بهترین خرید پرسپولیس در نیم فصل محسوب می شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزاد
آخه این چه طرز پانداژ کردنه؟!!!
چسب رو به صورتش زدند؟! کلی وسایل هست که خیلی هم شیک میشه بانداژ و پانسمان کرد.
United States
be salamatie
واقعا باید برای این فرهنگ فوتبالمون گریست و دهه عزاداری برپا نمود.
اگه این فرد در اثر ضربه سنگی که به در خوزستان به سرش خورد ، مرده بود ؛ هیچ آبرویی برای کشورمون در هیچ جای دنیا نمی موند.