جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

عالیشاه: بازی نبود، جنگ بود!

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 412573
مهاجم پرسپولیس هنوز هم از اتفاقات بازی با نفت مسجد سلیمان حرف می زند.
به گزارش جهان، مصاحبه خبرآنلاین با عالیشاه به شرح زیر می آید:

ناصر قراگزلو: امید عالیشاه با زدن یگ گل و ساختن یک گل دیگر ستاره پرسپولیس در مسجد سلیمان بود.

* بازي را به شكل عجيبي مساوي كرديد؟

اسم رويارويي ما با تيم نفت مسجد سليمان را نمي‌توان بازي فوتبال گذاشت چون شرايط و جو بازي به گونه‌اي بود كه احساس كرديم در ميدان جنگ هستيم. وسط بازي در زمين نارنجك مي‌تركيد و دائم تمركز بچه‌ها به هم مي‌خورد. در كل شرايط براي بازي اصلاً مناسب نبود. مسئولان نفت مسجد سليمان به خواسته خودشان رسيدند و به هر ترتيب و وسيله‌اي كه بود يك امتياز را گرفتند.

* واقعاً اين‌قدر شرايط در مسجد سليمان بد بود؟

يك چيزي بدتر از بد، متأسفانه تماشاگران مسجد سليماني پاره آجر و نارنجك و تكه آهن به سمت ما داخل زمين پرتاب مي‌كردند. امنيت نداشتيم اما به قول بچه‌هاي ما واقعاً عجيب بود كه داور حتي يك لحظه هم بازي را متوقف نكرد!

* در كرنرها هم گويا خيلي اذيت شديد؟

باور كنيد وقتي كرنر به سود تيم ما اعلام مي‌شد از ترس جرأت رفتن و زدن ضربه را نداشتيم! مي‌ترسيديم گوشه زمين برويم و با نارنجك و سنگ و بقيه چيزهايي كه در اختيار تماشاگران تيم نفت مسجد سليمان بود ما را بزنند. در يك لحظه رضا خالقي‌فر در گوشه زمين نزديك خط كرنر به زمين افتاد، من به سمت او رفتم و گفتم هر چه زودتر بلند شو و با درد هم كه شده خودت را به وسط زمين برسان كه اينجا امن نيست!

* اتفاق ديگري افتاد كه نگفته باشي؟!

هواداران نفت مسجد سليمان بلندگو به ورزشگاه آورده بودند و از اول تا آخر بازي هر چه كه از دهان‌شان بيرون آمد به ما فحش و ناسزا گفتند فحش‌هايي كه در عمرم نشنيده بودم!

* حالا كمي از بازي بگو.

ما نبايد گل دوم را مي‌خورديم، دنبال بهانه‌گيري هم نبايد باشيم چون همه ما مقصريم و روي گل كوتاهي كرديم.

* شايد با مكان نهمي انس گرفته‌ايد و قصد جدا شدن از اين رده را نداريد؟!

ان‌شاءا... كه اين طلسم را هم مي‌شكنيم اما باور كنيد خيلي سختي كشيديم و بعد از بازي با بنيادكار دو روز نخوابيديم.

* مصدوميت گابريل چطور است؟

بازيكن نفت مسجد سليمان با سر طوري به صورت گابريل كوبيد كه از صداي شكستن سر گابريل من ضعف كردم، آن صحنه واقعاً يك فاجعه بود. گابريل بازيكن خيلي خوبي است كه او را براي ديدار با النصر از دست داديم اما ما بازيكنان جايگزين خوبي داريم و مشكل چنداني نخواهيم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *