چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 412384
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای این صندوق در سال ۹۴ خبر داد و گفت: آن دسته از کارآفرینانی که در قالب زیرمجموعه‌های پشتیبان، مدیریت تولید و فروش محصولات تولیدی را برعهده بگیرند از حمایت صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند خواهند شد.
به گزارش جهان، اصغر نوراله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتبار پیش‌بینی شده از محل بازگشت اقساط تسهیلات کارآفرینان به این بنگاه اقتصادی است و در کنار آن، دولت نیز برای توسعه سیاستهای اشتغال منابع دیگری برای صندوق کارآفرینی امید منظور کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سال آینده با اعتبار پیش‌بینی شده از محل منابع صندوق، بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی در کشور به وجود آید.

نوراله‌زاده در ادامه با تاکید بر حمایت صندوق کارآفرینی امید از بانوان کارآفرین به ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: درصدد هستیم تا در راستای ایجاد زنجیره‌های ارزش و تولید، استعدادیابی و شبکه‌سازی، افراد دارای تفکر سیستمی و توان کار جمعی را به کار بگیریم و از تجارب و ایده‌های آنها استفاده کنیم.

وی گفت: کارآفرینان و زنانی که توانایی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار را داشته باشند حمایت می‌شوند. در حال حاضر مدل‌هایی را طراحی کرده‌ایم که بر اساس‌ آن افراد به عنوان تولیدکننده زیرمجموعه‌های پشتیبان قرار می‌گیرند و در کنار مدیریت تولید، کار به فروش رساندن محصول را هم برعهده می‌گیرند.

به گفته نوراله‌زاده دریافت تسهیلات صندوق سقف خاصی ندارد و بیشترین میزان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در گرایش‌های فرش، صنایع دستی و جواهرسازی با اولویت خوشه‌های صنعتی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *