شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳
۱۲

عکس/ پیوند نیکان

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 412330
دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، به شهادت رسید. "علی تجلایی" هم سه سال بعد، به فیض شهادت نائل شد.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بینید، در تیر ماه سال 1360 و در منزل شهید "آیت الله مدنی"، نماینده "امام خمینی" در "آذربایجان شرقی" گرفته شده است. عکس مربوط است به مراسم عقدِ پاسدار "علی تجلایی" با سرکار خانم "عبدالعلی زاده".

سرکار خانم "عبدالعلی زاده" از آن روز چنین روایت کرده است:
"قبل از جاری شدن خطبه عقد توسط آقای مدنی، علی آقا گفت که من شنیده ام دختر در روز عقدش هر چه از خدا بخواهد، قبول می شود. شما برای من از خدا شهادت بخواه" من حالم دگرگون شد و ابتدا قبول نکردم اما ایشان آنقدر پافشاری کرد که پذیرفتم و هنگام جاری شدن خطبه، با چشم اشکبار شهادت خودم و ایشان را از خدا طلب کردم. بعد از آن، آقای مدنی رو به من کردند و فرمودند: دخترم! من دعاهای دیگر هم بلدم. از خدا می خواهم به شما اولاد صالح بدهد و آخر عمر همه ما را به شهادت ختم کند.

دو ماه بعد از گرفته شدن این عکس، آیت الله "سید اسدالله مدنی"، توسط تروریستهای منافقین، در محراب نماز به شهادت رسید. "علی تجلایی" که مدتی بعد از فرماندهان محبوب "لشگر31 عاشورا" شد، سه سال بعد، در "عملیات بدر" به فیض شهادت نائل آمد.

شادی روحشان صلوات

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
سلام خدابرشهیدان
حسین
Netherlands
سلام خدا بر شما ای برادر/خواهر مسلمان
یادباد ان روزگاران یادباد
حسین
Netherlands
برای شادی روحشان سه صلوات
فاطمه
الان پسرای بنده خدا از خدا فقط ی همسر خوب می خاوان که ایمانی که دارن رو از دست ندن . دخترها به چه سمتی دارند میرن . خدایا کمک
ایرانی
امروز سالگرد شهدای عملیات بدر از جمله شهید تجلایی و باکری است.
مرحبا به حجاب همسران شهدا که این عفت و حیا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.
United States
درود و صد درود بر همه شهدا
نیکتا
بخشی از رشادت های این فرمانده، در کتاب "نورالدین پسر ایران" آمده است.
توصیه می کنم این کتاب را مطالعه نمایید.
خدا رحمتشون کنه
United States
یاران عزیز
درود بر روح شهید محراب آیت ا.. مدنی:
یادم هست که آن سالها کلاس سوم راهنمایی بودم. تقریبا هر هفته در نماز جمعه تبریز به اتفاق خانواده شرکت می کردیم و معمولا من زودتر از بقیه می رفتم و در صف های اول نماز جا می گرفتم . روز جمعه ای که آیت ا...مدنی در محراب نماز جمعه شهید شد ما میهمان داشتیم و به احترام ایشان آن روز نماز جمعه نرفته بودیم......که خبر شهادت امام جمعه و چند نفر از نمازگزاران را شنیدیم...
خداوند روح شان را رحمت نماید