جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

سوتي هاي تمام نشدني برنامه ۹۰

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 412130
برنامه ۹۰ طي ماه‌هاي اخير تاکيد بسيار ويژه‌اي روي ارايه آمار و ارقام داشته است. اين در حالي است که در اطلاعات ارايه شده توسط همکاران عادل، اشتباهات پرشماري ديده مي‌شود
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، اشتباهات فاحش برنامه ۹۰ در ارائه آمار و ارقام، برخي از مخاطبان را در خصوص گزارش هاي ويژه فني اين برنامه بي اعتماد ساخته است.
برنامه ۹۰ طي ماه‌هاي اخير تاکيد بسيار ويژه‌اي روي ارايه آمار و ارقام داشته است. اين در حالي است که در اطلاعات ارايه شده توسط همکاران عادل، اشتباهات پرشماري ديده مي‌شود.
بعضي از اين خطاها را خود فردوسي‌پور در حين اجراي برنامه يا در برنامه هفته بعد اصلاح مي‌کند، مثل اتفاقي که براي کبه افتاد، يا حتي آماري که در خصوص ميلاد نوري هافبک استقلال ارائه شد و پس از مصاحبه هاي تند اين بازيکن فردوسي پور در برنامه بعدي اش آن را اصلاح کرد.
اما بسياري از اشتباهات از ديد خود عادل هم پنهان مي‌مانند. به عنوان نمونه در همين برنامه آخر ۹۰، مجموع پاس گل‌هاي طارمي شش تا اعلام شد، در حالي که او پنج بار در ليگ، يک بار در حذفي و يک بار هم در آسيا پاس گل داده است.
همچنين در برنامه عادل ادعا شد تا به حال دو تيم در مسابقات اين فصل ليگ قهرمانان دروازه خودشان را بسته نگه داشته‌اند، در حالي که اين موفقيت از آن سه تيم است؛ پرسپوليس، السد و يک باشگاه چيني!
حالا معلوم نيست مي‌توانيم به ساير آمار و ارقام برنامه ۹۰ اعتماد کنيم يا نه؟ مثلا کسي حالش را دارد چک کند و ببيند احمد نوراللهي مقابل بنيادکار دقيقا ۲۷ بار قطع توپ داشته؟ بعيد است!
خدا کند اين تعريف و تمجيد از برخي بازيکنان و سرمربي ها در کنار ضعيف نشان دادن کارنامه برخي ديگر پشت پرده اي نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بی جهت نیست که در روایات می بینیم از " پرگویی" و "پرحرفی" نهی شده است .
هرکس پرحرف تر ، اشتباهش هم بیشتر...........