جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید

ما افتضاح بودیم

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 412122
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که عملکرد کهکشانی‌ها در چند وقت گذشته بسیار ضعیف بوده است.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴ بر ۳ برابر شالکه آلمان تن به شکست داد اما به لطف پیروزی ۲ بر صفر خود در بازی رفت با حداقل اختلاف و نتیجه ۵ بر ۴ در مجموع ۲ دیدار، ‌جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

با وجود صعود به مرحله بعد کهکشانی‌ها به خاطر نمایش نه چندان دلچسبی که برابر شاگردان روبرتو دی‌متئو ارائه کردند مورد انتقاد واقع شده‌اند و ایکر کاسیاس، کاپیتان رئالی‌ها می‌داند که این انتقادات بی‌دلیل نیست.

او درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: ما افتضاح بودیم و مسلماً این یکی از بهترین بازی‌های دوران بازیگری من نبوده است. اگر چه عملکرد مأیوس کننده بود اما هنوز یک نکته مثبت وجود دارد و آن این است که ما هنوز در گردونه رقابت‌ها هستیم و می‌توانیم بازی‌های ضعیفی که در این ۱۰ روز گذشته داشته‌ایم را از یاد ببریم، ‌۱۰ روزی که در آن دراماتیک کار کرده‌ایم.

کاسیاس درباره رویکردی که تیمش پس از این شکست باید داشته باشد، عنوان کرد: باید متحد باشیم و انتقادات را بپذیریم و اعتراض هواداران را به خاطر ارائه یک بازی‌ پایین‌تر از حد استاندارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بپذیریم. به هر حال ما صعود کردیم و از حالا به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم. نباید به عقب برگردیم و به ۲۲ برد متوالی یا سایر چیزهایی که در اواسط فصل کسب کردیم دلخوش باشیم.

سنگربان کهکشانی‌ها درباره اشتباهات خودش در جریان بازی برابر شالکه هم تصریح کرد: فکر می‌کنم که دروازه‌بان تیم همیشه آن کسی که مقصر شناخته می‌شود. می‌دانم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های من نبوده است اما اکنون وقت فکر کردن درباره خودم نیست.

کاسیاس درباره قدردانی‌اش از هواداران رئال مادرید در پایان بازی هم گفت: به زودی روابط ما و هواداران‌مان بهتر خواهد شد اما اکنون می‌دانیم که بازی‌های‌مان قابل قبول نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *