سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

امتیازات ایران در بیرون مرزها از زبان سرلشکر جعفری در مجلس خبرگان

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 412091
فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تشریح امتیازات انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها به گرفتاری کشورهای استکباری پس از ایجاد داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری ضمن تشریح امتیازات انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها به گرفتاری کشورهای استکباری پس از ایجاد داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد.

همچنین حجت‌الاسلام علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنرانی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در نشست امروز اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سخنان سرلشکر جعفری حول دو محور مسائل منطقه‌ای و بین‌الملل و داخلی بود.

وی افزود: سرلشکر جعفری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت که ایران در رابطه با مسائل منطقه‌ای موفقیت‌های مطلوبی داشته است به گونه‌ای که آمریکا شکست خورده و پیروزی‌هایی که نصیب مقاومت و انقلاب اسلامی شده بسیار برجسته است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری به نقل از فرمانده کل سپاه گفت: سرلشکر جعفری تأکید کرد در عرصه دفاعی پیشرفت‌های قابل لمسی داشته‌ایم اما در مقوله‌های فرهنگ و اقتصاد همچنان دچار مشکلیم و این مسائل، مشکلاتی را بر مردم و کشور تحمیل کردند.

حجت‌الاسلام اسلامی در پایان تصریح کرد: فرمانده سپاه پاسداران به اعضای خبرگان گفت که خدای متعال تاکنون الطاف خود را مشمول ایران کرده، رهبری رهبریت خود را انجام داده و ملت نیز هم صبوری کردند و هم به صحنه آمدند بنابراین این مدیریت‌هاست که باید کارآمد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *