يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

نصرالله؛ از نگاه رییس یک جریان مسیحی

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 412079
رئیس جریان مسیحی «ملی آزاد» لبنان دبیر کل حزب الله را رهبری فوق العاده و استثنائی از لحاظ تفکر و شجاعت توصیف کرد.
نصرالله؛ از نگاه رییس یک جریان مسیحی
به گزارش جهان به نقل از فارس، «میشل عون» رئیس جریان مسیحی «ملی آزاد» و نامزد جریان ۸ مارس برای تصدی سمت ریاست جمهوری لبنان گفت: «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله از نظر تفکر، شجاعت و حس پدرانه نسبت به رزمندگان، رهبری استثنائی و فوق العاده بوده و همگان به وی محبت و احترام می‌گذارند.

عون در پاسخ به سؤال روزنامه «الاخبار» مبنی بر چگونگی رابطه‌اش با دبیر کل حزب الله گفت: در آغاز شاید رابطه بر اساس منافع بوده ولی به سرعت پس از نخستین دیدار گسترش یافت.

وی افزود: پس از اولین دیدار با نصرالله حس اعتماد به وی به شما دست می‌دهد و او نیز چنین احساسی می‌کند و گرنه رابطه تا این سطح تقویت نمی‌شد.

نکته مهم‌تر این است که این احساس متقابل به سرعت به یک پایگاه و دیدگاه مشترکی تبدیل شد.

رئیس فراکسیون پارلمانی «تغییر و اصلاح» لبنان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا سید حسن نصرالله تا کنون به دیدار شما آمده است؟»

گفت: اوضاع امنیتی اجازه دیدارهای رفت و برگشتی را نمی‌دهد.

بعد از تفاهم مشترک جنگ ۳۳ روزه تحمیل شده و شرایط به آسانی نبوده است.

فرصت این دیدار داده نشده است.

وی همچنین درباره اینکه تا کنون به همراه اعضای خانواده به دیدار دبیر کل حزب الله رفته است یا خیر؟ گفت: دخترانم می‌خواستند با وی دیداری داشته باشند ولی شرایط اجازه چنین دیداری را نداد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *