پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
کفاشیان پس از نشست با کارلوس:

کی‌روش گفت شرایط فراهم نباشد نمی‌ماند

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب: 411983
رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست با سرمربی تیم ملی گفت: کارلوس کی روش اعتقاد دارد اگر ابزار لازم برای ادامه فعالیتش در ایران فراهم نشود نمی ماند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان شامگاه امروز سه شنبه و پس از نشست با کارلوس کی روش گفت: ایشان بعد از مدتی که مرخصی بودن به تهران برگشتند و ما هم برنامه‌هایشان را خواستیم که در نهایت برنامه‌ها را ارائه دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته ما هم برنامه‌هایمان را به وی دادیم که قرار شد همه موارد را بررسی کنند و برنامه های نهایی را به فدراسیون فوتبال ارائه دهند تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد. بحث اولی که برای کی روش مهم بود مشخص شدن وضعیت بازی با شیلی بود که هنوز وضعیت آن مشخص نیست و باید در موردش تصمیم گیری کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تا جام جهانی ادامه خواهد داد گفت: یکی از بحث هایی که در این جلسه داشتیم در مورد ماندن کی‌روش بود. وی تاکید داشت ابزاری که می خواهد در اختیارش نیست. ما هم مشکلاتی در این زمینه داریم که باید با هیات رئیسه صحبت کنیم. اما کی‌روش می گوید اگر شرایط فراهم نباشد نمی ماند.

علی کفاشیان در مورد مشخص شدن وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای همراهی تیم فوتبال امید گفت: در این مورد صحبتی مطرح نشد. ما بعدا با کی روش جلسه ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد ولی تلاش ما این است که وی را برای کمک به تیم امید متقاعد کنیم چون این تیم در اولویت فدراسیون فوتبال است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب دستیار ایرانی و پیشنهاد فدراسیون فوتبال به کی روش در این باره گفت: ما هیچ گزینه ای را به کی روش معرفی نکردیم. کی روش عنوان کرده که علی کریمی آخرین دستیارش بوده و این احتمال وجود دارد در آینده خودش یک نفر را انتخاب کند.

کفاشیان با اشاره به انتقادات حبیب کاشانی از فدراسیون فوتبال و اختیاراتی که به کی روش داده شده است گفت: کی روش هیچ چیز را برای خودش نمی خواهد. او در چارچوب تیم ملی حداقل ها را می خواهد تا تیم ملی را آماده کند. چرا که کشورهای دیگر با امکانات عالی خودشان را اماده می کنند.

وی در خصوص اظهارنظرهای عباس ترابیان در مورد دریافتی های کارلوس کی روش و اکنش سرمربی تیم ملی هم یادآور شد: وظیفه ترابیان چیز دیگری است و نباید در این مسائل نظر بدهد. به هر حال ما اجازه نمی دهیم تداخلی پیش بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری جلسه دیگری با کی روش خبر داد و گفت: فردا بعدازظهر جلسه ای با کی روش خواهیم داشت تا در باره اردوی اتریش و قطعی شدن بازی با شیلی با وی صحبت کنیم.

علی کفاشیان در پایان در مورد انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان رئیس هیات فوتبال استان کردستان و تشابه اسمی وی با مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده ای که رئیس هیات کردستان شد پسوند «خویی» نداشت. البته خود فتح الله زاده(مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال) به من زنگ زد و گفت فکر کردم که برای من حکم زده اید که من هم به او گفتم برای شما احکام بهتری می زنیم.(باخنده)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *