جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

الزام شهرداری به‌ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 411921
شاکری در جریان بررسی یک فوریت طرح" الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت" گفت: انسجام در ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت در مجموعه های شهر یک ضرورت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر،مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورا در جریان بررسی یک فوریت یک فوریت طرح" الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت" اظهار داشت: در برنامه ۵ ساله دوم شهرداری موظف شده است این بحث را با برنامه ریزی تمام مجموعه های فرهنگی و اجتماعی تحت نظارتش در سطح شهر اجرایی کند.

وی افزود: خوشبختانه این بحث از سوی معاونت فرهنگی ، سازمان فرهنگی و هنری و اداره کل فرهنگی به مرحله اجرا رسیده است. بنابراین باید انسجامی از مجموعه عملکردهای وردی و خروجی در حوزه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم. چراکه کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و سند های کاربردی نیز تدوین شده است. این لایحه برای انسجام این عملکرد ها ضروری است.

در نهایت اعضا شورا یک فوریت طرح مذکور را به تصویب رساندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *